WOW! Wat is dit voor iets bruut? Kan iemand meer info geven over die grijze Ford Capri met Lambo-badge hierboven??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenWOW! Wat is dit voor iets bruut? Kan iemand meer info geven over die grijze Ford Capri met Lambo-badge hierboven??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenWOW! Wat is dit voor iets bruut? Kan iemand meer info geven over die grijze Ford Capri met Lambo-badge hierboven??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenKnappe foto, hij komt er zowat uit het beeld.
Die spitse neus komt inderdaad nogal goed naar voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenLotus Elan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenAan de ex-Delite of vergis ik mij?
Comment
-
Amaj, zo is het al heel wat minder...
Wat een banale auto voor een Lambo. Zou net zo goed een model van een Oosterse constructeur uit die tijd kunnen zijn. Wiki zegt:
De in 1970 voorgestelde Jarama was de opvolger van de Islero S. De auto, ontworpen door Marcello Gandini, werd gebouwd op een verkort Espada-chassis. De auto was zwaarder dan de Espada en, belangrijker, minder goed afgewerkt, waardoor slechts 177 stuks geproduceerd werden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Tipisch Andy ... zelfs exclusieve auto's spotten uit zijn eigenste Lamborghini Murcielago, ge zijt ne 'echte - pure' petrolhead of ge zijt het niet hé
(de meeste andere eigenaars én rijders van exclusieve wagens en/of exotics zijn meestal simpele kwasten die meestal met het geld die hun voorouders verdiend hebben die auto hebben gekocht gewoon omdat ie veel geld kost, en totaal niet omdat ze 'm graag rijden, hun hart bij dat merk ligt of' "gewoon" 'm graag zien)
Comment
-
heb ergens gelezen dat het een leenwagen was, daar zijn slr pech had ofzo. dus vermoed ik dat ze gewoon zijn achterste plaat overgezet hebben en vlug vlug een stickernummerplaat gemaakt heb voor vanvoor.
als ze dit doen met een pakketje dat ze nog liggen hadden (in een pakket zitten steeds 2 nummperlaatstickers en wat dubbele letters en cijfers) maar waarschijnlijk haden ze een Q te kort.
mijn gedacht
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk BerichtenMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenFerrari
Een ferrari die een vrachtwagen voorbijstak.. Die sound
Wel een vreemd kleurtje appel-blauwzeegroen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDaarstraks aan het school..
Een ferrari die een vrachtwagen voorbijstak.. Die sound
Wel een vreemd kleurtje appel-blauwzeegroenMr Drift
Comment
Comment