Oorspronkelijk geplaatst door Izzy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHmmm Fishy...
Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
Comment
-
Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEr staan vooraan 2 blauwe en dernaast een zilvere en erachter 2 zwarte + witte R8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichtenals je zoveel geld voor die phantom's kan leggen, waarom zou iemand in godsnaam dan nog een 2de hands kopen? raken volgens mij nooit verkocht!
Comment
-
Je kan dus zeer simpel een pré-FL naar een FL ombouwen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMijn eerste Ford GT ooit in het echt...
al komt die precies nie veel meer buiten de laatsten tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenogen beter openhouden in Kortrijk
al komt die precies nie veel meer buiten de laatsten tijd
Waar woont die kerel dan ergens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenop de E40 ter hoogte van Gent:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenHij zit er erg graag waarschijnlijk... Toen er deze zomer was, zag zijn rolls er weliswaar ietwat properder uit, blauw zowaar.
edit: gezien 't kleur van de kap enz is dit een andere?
en aan het telefoneren met zijn i-phone. Hij zij ik ben de 'blauwe rols' aan het kuisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
Roadkill at Ferrari Racing Days (Nürburgring)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichtenals je zoveel geld voor die phantom's kan leggen, waarom zou iemand in godsnaam dan nog een 2de hands kopen? raken volgens mij nooit verkocht!
Zwart geld moet rollen
Ten tweede : veel sneller leverbaar
Ten derde : meeste van z'n wagens zijn nieuw of hebben maar paar duizend km's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWhaaaaaat TF. Een Ford GT in Kortrijk?
Waar woont die kerel dan ergens?
en ik ga hier echt niet op een openbaar forum zetten waar die kerel woont ma 't zou kunnen dat ie die GT niet meer heeft, heb hem de laatste tijd enkel een paar keer met z'n SLR roadster gezien
Comment
Comment