Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    op de E40 ter hoogte van Gent:

Idd. Echt imposant. Net gezien op de E17 Antwerpen-Gent in de volle regen. Fak zeg!! Mijn eerste Ford GT ooit in het echt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Hmmm Fishy...

Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
      uhu.. ik gok op het tweede

Comment

Hmmm Fishy...

Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
        Goed gezien!! Misschien dat Denniske of daan330 het interieur hebben kunnen zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Er staan vooraan 2 blauwe en dernaast een zilvere en erachter 2 zwarte + witte R8.
          als je zoveel geld voor die phantom's kan leggen, waarom zou iemand in godsnaam dan nog een 2de hands kopen? raken volgens mij nooit verkocht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichten
            als je zoveel geld voor die phantom's kan leggen, waarom zou iemand in godsnaam dan nog een 2de hands kopen? raken volgens mij nooit verkocht!
            Da vraag ik mij soms ook af als ge van die superdure autos ziet in okkazie staan. Tenzij er een gigantische wachtlijst is en je op deze manier je kar veel sneller kan hebben.

Comment

Hmmm Fishy...

Ik denk het tweede...

Je kan dus zeer simpel een pré-FL naar een FL ombouwen...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Mijn eerste Ford GT ooit in het echt...
                ogen beter openhouden in Kortrijk
                al komt die precies nie veel meer buiten de laatsten tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  ogen beter openhouden in Kortrijk
                  al komt die precies nie veel meer buiten de laatsten tijd
                  Whaaaaaat TF. Een Ford GT in Kortrijk?

Waar woont die kerel dan ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    op de E40 ter hoogte van Gent:

Ben er ook eens eentje tegengekomen, om nooit meer te vergeten. Zie hoe laag, breed en brutaal. Supercar in hart en nieren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                      Hij zit er erg graag waarschijnlijk... Toen er deze zomer was, zag zijn rolls er weliswaar ietwat properder uit, blauw zowaar.

edit: gezien 't kleur van de kap enz is dit een andere?
                      toen ik in st tropez was heb ik hem ook gezien . de zoon was hem aan het kuisen
                      en aan het telefoneren met zijn i-phone. Hij zij ik ben de 'blauwe rols' aan het kuisen

Comment

• Roadkill at Ferrari Racing Days (Nürburgring)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten

Roadkill at Ferrari Racing Days (Nürburgring)
                          Foto niet zichtbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichten
                            Ten eerste : omdat die wagens vooral gehuurd worden voor lange termijn ipv gekocht.
                            Zwart geld moet rollen

Ten tweede : veel sneller leverbaar

Ten derde : meeste van z'n wagens zijn nieuw of hebben maar paar duizend km's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Whaaaaaat TF. Een Ford GT in Kortrijk?

Waar woont die kerel dan ergens?
                              ik denk dat gij nog grote ogen zou trekken als ge wist wat er zoal in Kortrijk zit alleen jammer dat 't meeste nooit of bijna nooit buitenkomt

en ik ga hier echt niet op een openbaar forum zetten waar die kerel woont ma 't zou kunnen dat ie die GT niet meer heeft, heb hem de laatste tijd enkel een paar keer met z'n SLR roadster gezien

Comment

• Vandaag in Hasselt paar dingskes gezien, niet zo exclusief maar toch

Comment

• Comment

• blijkbaar kan niemand de foto zien dus een 2de poging

Last edited by ; 06/10/2008, 19:35.

Comment

• ik zie nog steeds niets!

Comment

• rechts-klikken en openen in nieuw venster

Comment

Working...
                                        X