Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Enorm knappe foto!

'k zou er haast ook een cabrio van willen.
    Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
    Dit is inderdaad een prachtige foto!
    Merci

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Inderdaad, een windscherm is niet nodig, enkel op de snelweg.
    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Daar doe ik dat ook niet, gewoon raampjes omhoog
    Gisteren naar Zolder gereden net iets na de middag, 120(-ish) op de teller, ramen naar beneden en windnet naar beneden ==> "shit, die rijwind is nog altijd serieus warm"
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      Ik vond het eigenlijk het leukste om in de herfst en in de winter met de kap open te rijden. Mutske op en sjaal aan en cruisen . Ik wil terug een roadster. Max 8000 euro, liefst ietsje sneller dan de mr2, wie zoekt er iets?
      MR2 turbo

Comment

• Eerste generatie MX5 met Eaton-compressor

Of turbo, daar voelt SS zich misschien meer vertrouwd mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Eerste generatie MX5 met Eaton-compressor

Of turbo, daar voelt SS zich misschien meer vertrouwd mee

Zou zowiezo voor compressor gaan in dit apenland. Is veel meer plug and play dan een turbo setup en als je dat elke keer moet ombouwen voor de keuring is dat niet onbelangrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
            MR2 turbo

Is wel geen dakloos ritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Daar doe ik dat ook niet, gewoon raampjes omhoog
              Dat hebben we gemerkt ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Dat hebben we gemerkt ja.

Als ik alleen in de auto zit bij 37 graden, dan blijven ze ook naar beneden whatever de snelheid
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zou zowiezo voor compressor gaan in dit apenland. Is veel meer plug and play dan een turbo setup en als je dat elke keer moet ombouwen voor de keuring is dat niet onbelangrijk.
                  True, dat is de grootste nadeel van turbo-kits in België helaas.

Comment

• Deze voormiddag zo'n Peugeot CC geval zien rijden.... met het dak dicht.

Waarom koop je zo dan iets?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      Deze voormiddag zo'n Peugeot CC geval zien rijden.... met het dak dicht.

Waarom koop je zo dan iets?
                      Rond de middag moest ik in de stad zijn, even overwogen om met de kap dicht te rijden.

Tot ik merkte dat een zwarte enkellagige kap toch nauwelijs warmte buitenhoudt, dan maar "noodgedwongen" open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                        Zou er stiekem terug graag eentje willen maar de madam vindt alles met een stoffen kap lelijk...
                        Dan blijft er ni veel meer over natuurlijk...
                        Madam beter opvoeden.

Comment

• En alles met metalen kap mooi?
                          Ik zou eens langs een opticien gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Rond de middag moest ik in de stad zijn, even overwogen om met de kap dicht te rijden.

Tot ik merkte dat een zwarte enkellagige kap toch nauwelijs warmte buitenhoudt, dan maar "noodgedwongen" open

Allez zot

Dezer dagen al veel begroetingen gehad van andere MX-jes trouwens
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger bij temperaturen +30° de mx-5 niet buiten haalde en liever met de passat en airco de baan op ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Allez zot

Dezer dagen al veel begroetingen gehad van andere MX-jes trouwens

Ter mijner verdediging: het was van de ene parking in de stad naar een andere rijden. Vollebak zon en veel rode lichten. En op beide parkings durfde ik hem niet open te laten staan.

Maar zoals gezegd: snel bedacht

Qua andere MX'en: ik kom alleen het "mevrouw-is-naar-de-kapper-geweest"-types tegen. Die krijgen ipv een begroeting een triestige blik van mij

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger bij temperaturen +30° de mx-5 niet buiten haalde en liever met de passat en airco de baan op ging.
                                Vandaag zijn de ouders weg met de MX, Quadri mocht met de Mercedes E rondbollen.
                                Serieuze aanpasissing wel: te groot, te zwaar, te dieselig()...maar de airco was wel tof

Comment

Strak plan, morgen eens langs Target cars, daar staat er eentje
                                  die is dan gegarandeerd gaar, zeker bij TargetCars, die verkopen slecht spul (forumlid kocht daar een Elise met een -zo bleek achteraf- gescheurd chassis :S )

Comment

• Man ik heb gezweet vandaag , maar het is iedere druppel waard

Comment

• gisterenavond / nacht nog een toertje gedaan + terras'ke , kanten van Lier / Heist od Berg / Mechelen , ZALIG !
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• en het was weer (te) warm vandaag ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                                        X