Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Hadde gij nen cabrio?
    yes yes, een opel astra f cabrio (by bertone) met chrome janten onder, verlaging van 4 cm, muziekinstallatie van 1200watt (zodat ik ten alle tijden van menne muziek kost genieten) en als top of the bill had ik er een bruin leder interieur ingezet, ahja twas nen donkergroene

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      yes yes, een opel astra f cabrio (by bertone) met chrome janten onder, verlaging van 4 cm, muziekinstallatie van 1200watt (zodat ik ten alle tijden van menne muziek kost genieten) en als top of the bill had ik er een bruin leder interieur ingezet, ahja twas nen donkergroene

gij moet vroeger zo nen jhonny zijn geweest e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        gij moet vroeger zo nen jhonny zijn geweest e
        vroeger??? nog altijd... alleen ik mag ni overdrijven in men plannen voor menne signum van men schatteke... 19"velgen, verlagingeske en een dakspoiler van irmscher... en dat ist

Comment

Ik heb vandaag, maar ook donderdag en vrijdag open gereden

Het dak gaat er af vanaf 8-9 graden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Ik heb vandaag, maar ook donderdag en vrijdag open gereden

Het dak gaat er af vanaf 8-9 graden
            bij mij ging het altijd open bij blauwe lucht en 's nachts ook al het nog warm was, voor naar de sterretjes te zien

Comment

Ik heb er de hardtop vrijdag afgevezen en voor de eerste keer dit jaar open gereden. Vanavond doe ik er wellicht nog enkele kilometers bij! Zolang het maar niet vriest hee.

Stieglitz

Comment

Hoe zalig kan cabriorijden niet zijn zeg

Ik zou echt geen gewone meer moeten hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Hoe zalig kan cabriorijden niet zijn zeg

Ik zou echt geen gewone meer moeten hebben
                  Ik heb ne gewone, maar 'k wil ne cabrio . Had ik mijn eerste gedacht gevolgd ..
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Ik heb ne gewone, maar 'k wil ne cabrio . Had ik mijn eerste gedacht gevolgd ..
                    Ik denk, en da klinkt mss onnozel, dat ik gewoon depressief zou komen

De winter duurde dit jaar veel te lang

Comment

Ik heb al een aantal keren open gereden deze maand.

Comment

Ik heb persoonlijk een hekel aan al die wind in een cabrio, zeker op de snelweg. En op de achterbank is het allemaal nog erger.

Comment

Ik heb geen achterbank in de wagen en echt veel last van de wind ook niet.

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Ik heb persoonlijk een hekel aan al die wind in een cabrio, zeker op de snelweg. En op de achterbank is het allemaal nog erger.

Comment

Woehoew natuurlijk hebben we open gereden vandaag!! Man man man, cabrio... Begin ook meer en meer te denken aan een cabrio als volgende wagen (ooit), ik heb me al lang neergelegd bij het windgeruis in het Golfke, en recentere cabs zullen daar al veel minder last van hebben.

Comment

Onze pa heeft vandaag ook al zonder dakje liggen rondcruisen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Een cabrio is niet gemaakt voor 4 personen, en al zeker niet op de snelweg

Een cabrio is zalig voor de personen vooraan, een hel voor de personen achteraan

Comment

Ja, t'zit er weer op voor vandaag. Eventjes gaan rijden. Dank zij dit topic kreeg ik weer zo een goesting! Waar een forum al niet goed voor is!

Stieglitz

Comment

de mini is niet echt een cabrio, maar theeft toch een open dag. vandaag ook een ritje gemaakt. in januari reed ik eigenlijk al met het dak open rond

Comment

Vandaag zeker 1 uur met open dak gereden (naar Bush beer twas open brouwerijendag ofzoiets), was nog net te doen wel met zetelverwarming en klak en vest. Toch af en toe een druppelke gevoeld maar tis gelukkig nie beginnen gieten...
                                      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                      BMW 320d
                                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                        jep maar cabrio dient om lekker te cruisen e

Hebben we nu geen smiley die heftig heen en weer 'neen' schudt?

Comment

Prachtig weer gehad in deze hoek van het land, en vele dakjes lagen open: 306 cabrio, Miata, Saab 900, Corvette

Om er maar enkele te noemen die me opgevallen waren.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X