Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
yes yes, een opel astra f cabrio (by bertone) met chrome janten onder, verlaging van 4 cm, muziekinstallatie van 1200watt (zodat ik ten alle tijden van menne muziek kost genieten) en als top of the bill had ik er een bruin leder interieur ingezet, ahja twas nen donkergroene
yes yes, een opel astra f cabrio (by bertone) met chrome janten onder, verlaging van 4 cm, muziekinstallatie van 1200watt (zodat ik ten alle tijden van menne muziek kost genieten) en als top of the bill had ik er een bruin leder interieur ingezet, ahja twas nen donkergroene
vroeger??? nog altijd... alleen ik mag ni overdrijven in men plannen voor menne signum van men schatteke... 19"velgen, verlagingeske en een dakspoiler van irmscher... en dat ist
Ik heb er de hardtop vrijdag afgevezen en voor de eerste keer dit jaar open gereden. Vanavond doe ik er wellicht nog enkele kilometers bij! Zolang het maar niet vriest hee.
Woehoew natuurlijk hebben we open gereden vandaag!! Man man man, cabrio... Begin ook meer en meer te denken aan een cabrio als volgende wagen (ooit), ik heb me al lang neergelegd bij het windgeruis in het Golfke, en recentere cabs zullen daar al veel minder last van hebben.
Vandaag zeker 1 uur met open dak gereden (naar Bush beer twas open brouwerijendag ofzoiets), was nog net te doen wel met zetelverwarming en klak en vest. Toch af en toe een druppelke gevoeld maar tis gelukkig nie beginnen gieten...
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment