Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!
(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)
voor mij geen dakloze ritjes meer vandejaar..., mijnen hardtop stond lelijk in de weg in de garage en heb hem dan maar gemonteerd, 'k denk toch ni dat we nog veel te verwachten zullen hebben...
Ik heb afgelopen vrijdag nog een dakloos ritje gedaan
Ik zit er ook aan te twijfelen om de hardtop te monteren, maar ik ga toch nog even een paar weken wachten. Ik ga spijt krijgen als ik niet met het dak open kan rijden als het zonnig is.
Voor komende vrijdag ziet het er toch ook weer goed uit tot nu toe.
Comment