Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben vandaag al een aantal 'daklozen' tegen gekomen, maar voorlopig hou ik mijn auto nog even op stal. Het begint wel alweer te kriebelen met dit mooie weer
wacht maar tot het écht mooie weer gaat beginnen en ge opgesloten zit in uwe beemer ...
Ik heb wel al vaker gezien dat mensen achteraf spijt krijgen van het verkopen van de cabrio. De S is mijn eerste cabrio en als 2de auto is het echt ideaal. Voor de plezierritjes zou ik nu altijd wel een cabrio willen.
Voorbije nacht, zo rond 20u, open naar huis gereden om eens lekker uit te waaien na een drukke dag. 10 graden, dus best te doen, zelfs op de snelweg. Maar blijkbaar dacht alleen ik er zo over, want alle andere cabrio's reden dicht.
Vista
Member
*
BTW Vista, toeval of niet: de voorbije maand zat ik met vakantie in Willemstad, en onmiddelijk daarna had ik vergadering in Barcelona. Nu nog IJsland scoren, en ik heb uw locaties verzameld.
ik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.
Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).
Voorbije nacht, zo rond 20u, open naar huis gereden om eens lekker uit te waaien na een drukke dag. 10 graden, dus best te doen, zelfs op de snelweg. Maar blijkbaar dacht alleen ik er zo over, want alle andere cabrio's reden dicht.
Gisteren heb ik toch ook open gegooid. Maar nu staat de hard top er terug op, in afwachting op een goede stallingsplaats voor dat vaste dakje. Gelukkig is hardtop af en weer op nog geen vijf minuten werk.
ik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.
Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).
als je zeker bent dat je er toch geen spijt van gaat krijgen ...
vrijdagnacht van brugge naar antwerpen, rondrit gedaan met bimmerboard en terug naar brugge(03.45 thuis) allemaal open
alleen mijn pasagier in het naar huis rijden vondt het toch een beetje minder
Comment