Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Twee weken geleden, stralende zon, reed ik met een cabrio-maagd rond. De wolken trokken samen boven Gent, waarop de passagier vraagt: "al ooit een regenbui gehad bij het open rijden?". Ik mompel wat, maar twee minuten later: alle sluizen open. Alles ging goed zolang ik aan snelwegsnelheid kon blijven rijden - slechts enkele druppels gevangen. Best wel leuk, die verbijsterde blikken van de andere snelwegrijders . Maar toen kwam de afrit in zicht, met aan het eind een verkeerslicht. 'k Heb me dan maar in het tankstation van Drongen gegooid - de eerste keer dat ik dat afdak ondercrosste aan 70 per uur Maar het ergste was: toen we twee minuten later met het dak dicht aan 't verkeerslicht stonden, trok de hemel terug open. Grumbl!
De heenweg was vandaag een drama met alsmaar buien, de terugweg was wel zalig. Droog en goed van temperatuur, dus lekker met het dak omlaag genieten van het weer (en het geluid van de S natuurlijk ).
Ik heb geen airco dus ik moet de kap wel opendoen om niet te stikken.
Te warm vind ik het wel niet. Korte broek aandoen, ventilatie op de benen zetten en genieten maar.
't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.
Eh??? Wij hebben speciaal de S2000 van mijn vriendin's broer "geleend" (hij was met die van haar weg) omdàt het zo'n weer is!
Mijn enige slechte herinnering aan 30°+ en carbiorijden was de MGB van m'n pa indertijd: zwarte vinyl stoelen, chroom randen overal en dan een zon die er al twee uur op heeft staan branden... auw.
Hier is het wachten op de nieuwe die er aan komt... Voorlopig dus met den airco genieten van de zon.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Eh??? Wij hebben speciaal de S2000 van mijn vriendin's broer "geleend" (hij was met die van haar weg) omdàt het zo'n weer is!
Mijn enige slechte herinnering aan 30°+ en carbiorijden was de MGB van m'n pa indertijd: zwarte vinyl stoelen, chroom randen overal en dan een zon die er al twee uur op heeft staan branden... auw.
je moet geen cabrio hebben om daar last van te hebben xD
Lederen zetels die koken + stuur :o
Ben o zo blij met m'n airco, als die tenminste werkt want soms heeft hij rare kuren en werkt hij niet xD
Dan hoop ik maar dat Audi kan waar maken wat ze beloven -> de zetels zouden behandeld zijn tegen snel opwarmen in de zon...(exclusive line interieur)
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.
Euh gasten, 't was een grapje. Het leek me zo hard vanzelfsprekend dat iedereen met dit weer open rijdt, dat ik even de ironische toer dacht te mogen opgaan. Maar om het goed te maken: vannacht om 11u30 naar huis gereden met de kap plat. Een uurtje lekker uitwaaien rond middernacht, veel plezanter dan als een kip aan 't spit te bakken in te warm weer (damn, weer die ironie. tsss...)
Een uurtje lekker uitwaaien rond middernacht, veel plezanter dan als een kip aan 't spit te bakken in te warm weer (damn, weer die ironie. tsss...)
Niks ironie, 's nachts open rijden is gewoon zalig.
Al dacht ik bij je eerste bericht wel dat je serieus was, aangezien ik onderweg die dag een aantal 'duurdere' cabrio's in gesloten toestand tegengekomen was.
Comment