Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lach niet; het kan u ook overkomen
gTa is ook al goed op weg
Ow ik dacht dat dat een bewuste keuze was. Dan lach ik absoluut niet. Ik weet hoe erg dat kan zijn. Mijn vader was ook al op jonge leeftijd kaal. Sorry Tsmetjen.
Wie heeft er vandaag gereden? Wie zijn hier de DIE HARDS?
Vandaag was het zelfs redelijk warm,dus excellent cabrio weer!
Die-hards? Ik reed toen ik m'n Audi dagelijks gebruikte zowat alle maanden van het jaar open. Ik werd depressief in november 2004 toen het de hele maand regende!
Ik versta echt niet dat er zoveel cabrio-rijders nog steeds met hun dak toe rijden .. Als je zelf gisteren niet open rijdt, dan moet je in België niet vaak open rijden. Moest ik een cabrio hebben, ik zou altijd open rijden als het niet regent of sneeuwt of weet ik veel wat
ik heb al eens een paar keer een vette cabrio met goei weer dicht zien rijden... en deed dan altijd men raam open en teken van dat ik iets moest vragen, de mensen in kwestie doen dan hun raameke open, en ik vraag dan of ze willen ruilen van auto, smoelen da ze dan trekken, enja dan zeggek er nog op van "gebruik hem dan waarvoor dat hem dient!".... ik kan der echt ni tegen hé, vowa kopen ze dan zo'n megaknappe cabrio
Comment