Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk Berichten
    Hebben we nu geen smiley die heftig heen en weer 'neen' schudt?
    cabrio =/= roadster
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      cabrio =/= roadster
      Allez nu, 9000 toeren met het dakje open en de zon op je bol, wtf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
        Ik heb geen achterbank in de wagen en echt veel last van de wind ook niet.
        Gij hebt ook geen last van een cabrio-coiffuur, right?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Gij hebt ook geen last van een cabrio-coiffuur, right?
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

lach niet; het kan u ook overkomen
            gTa is ook al goed op weg
            Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk Berichten
              Allez nu, 9000 toeren met het dakje open en de zon op je bol, wtf
              ik bedoel: cabrio = cruisen

roadster = ook aan 9000 rpm genieten van de zon (de actievere rijstijl )
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                ik bedoel: cabrio = cruisen

roadster = ook aan 9000 rpm genieten van de zon (de actievere rijstijl )
                Owkei, we begrijpen elkaar, als je eens wil meekomen op een 'cruise' uitje, let me know

Comment

Vandaag cabrio gereden in de streek van Borgloon vanwege de zeer mooie bloesems.
                  Mijn klakske vergeten op te zetten en nu is mijne kleskop verbrand

Mijn vrouw vind dan bij onze vorige (Mercedes Slk) meer "cabrio gevoel "dan bij nieuwe Bmw 3 !!!

ps: Mercedes Slk staan te koop: zie http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MESE:IT&ih=006

Grtjs, de lukke
                  Last edited by ; 20/04/2008, 23:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                    lach niet; het kan u ook overkomen
                    gTa is ook al goed op weg
                    Ow ik dacht dat dat een bewuste keuze was. Dan lach ik absoluut niet. Ik weet hoe erg dat kan zijn. Mijn vader was ook al op jonge leeftijd kaal. Sorry Tsmetjen.
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ik zal nog goed 3 maanden moeten wachten om te kunnen genieten van een daloze rit...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

damn, ik mis men cabrio echt! ik heb er vandaag veel over gepeinsd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik zal nog goed 3 maanden moeten wachten om te kunnen genieten van een daloze rit...
                          maar dan, man man man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Nog net vóór de zomer
                            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              Wie heeft er vandaag gereden? Wie zijn hier de DIE HARDS?

Vandaag was het zelfs redelijk warm,dus excellent cabrio weer!
                              Die-hards? Ik reed toen ik m'n Audi dagelijks gebruikte zowat alle maanden van het jaar open. Ik werd depressief in november 2004 toen het de hele maand regende!

Comment

Ik versta echt niet dat er zoveel cabrio-rijders nog steeds met hun dak toe rijden .. Als je zelf gisteren niet open rijdt, dan moet je in België niet vaak open rijden. Moest ik een cabrio hebben, ik zou altijd open rijden als het niet regent of sneeuwt of weet ik veel wat

Comment

Er is een verschil tussen cabrio's, en sorry-schat-dat-ik-de-secretaresse-heb-geneukt cabrio's. Deze laatste gaan minder open rijden .

Comment

ik heb al eens een paar keer een vette cabrio met goei weer dicht zien rijden... en deed dan altijd men raam open en teken van dat ik iets moest vragen, de mensen in kwestie doen dan hun raameke open, en ik vraag dan of ze willen ruilen van auto, smoelen da ze dan trekken, enja dan zeggek er nog op van "gebruik hem dan waarvoor dat hem dient!".... ik kan der echt ni tegen hé, vowa kopen ze dan zo'n megaknappe cabrio

Comment

met de morgan reed ik vaak zonder...voorruit
                                      (alleen was plotse regenval wel dikke shit=>helmpje meenemen)

Comment

Mijn leukste cabrio-ervaring:

Aston Martin V8 Vantage Roadster. Omstandigheden: 8°C, bij momenten licht druppelend. Sjaal aan, chauffage aan en GAAAAN! Damn, I love it.

Comment

Anytime!!!!

Comment

Working...
                                          X