Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Motorijden is mijn inziens nog een iets andere beleving dan cabriorijden. Cabriorijden staat synoniem voor cruisen, omwegen maken, ongehaast genieten,... terwijl motorijden voor mij dan weer meer grensverleggend is, snelheid maken, adrenaline rush,... nogmaals dit is mijn persoonlijke beleving. Mocht ik mij ooit een Harley kopen dan geeft die mij dezelfde voldoening als cabriorijden
De komende dagen mogen we niet klagen
Ofja, voor sommigen is het misschien te warm om overdags open te rijden, maar om 's avonds eens een toertje te maken is het ideaal weer nu.
Idd! Morgen terug zie. Eerste keer dat ik in het donker rij met de MX-5 en dan met het dakje open. Onder de sterrenhemel, af en toe een vliegtuig boven je hoofd, weinig verkeer, alhoewel ik het wel nog druk vond vanavond, toch zalig rijden!
Idd! Morgen terug zie. Eerste keer dat ik in het donker rij met de MX-5 en dan met het dakje open. Onder de sterrenhemel, af en toe een vliegtuig boven je hoofd, weinig verkeer, alhoewel ik het wel nog druk vond vanavond, toch zalig rijden!
Als ex cabrio rijder nog enkele redenen om niet open te rijden.
- kort ritje en te lui om op knop te duwen voor open en 5 km later dicht.
- vrouw die net van kapper komt
- meestal veel te hoge snelheid om nog deftig cabrio te rijden
- uit respect voor kinderen op de achterbank aan + 70km/h
- geen zin in open rijden ( wegens te opvallend)
Fuw, daarjuist dakje open gereden met een temperatuur van 35 en amai, was toch wel de maximum zenne! Hot hot hot! Zolang dat je kunt rijden cava nog, maar als je zo een tijdje moet stilstaan in de plakke zon...
Toch veel met het dak open zien rijden!
Eerlijk gezegd vind ik het ook het leukst 's morgens of 's avonds bij geen te hete temperaturen, gisteren in die 35 graden was minder genieten, eerder puffen!
Florida zie je ook bijna geen cabrio. Meeste zijn huurwagens. Amerikaanders houden te veel van hun SUV.
Eén van de vorige keren dat we er waren werd ons zelf afgeraden om cabrio te rijden. Moesten van Miami naar KW. Gevaar voor zonneslag + zwermen beestjes rond je hoofd op weg naar ginder.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment