Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDL Bekijk Berichten
    Zelfs op de snelweg hou ik het dak open. Lawaai valt heel goed mee tot snelheden van 140, daarna wordt het wel iets te lawaaierig.
    Dat is uiteraard afhankelijk van wagen tot wagen.

Ooit eens naar het zuiden van Frankrijk "geknald" met een Porsche 996 Cabrio.
    Dak open, windnet naar boven en snelheden tot boven de 200 zonder problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
      Kan ik geloven, das gelijk het spreekwoord 'Once you go black, ....'

Vandaag heeeeeeeerlijk open gereden, man man man
      Vandaag stond het schuifdak open maar dat is niet hetzelfde als open rijden.

Iemand die een 330Ci cabrio weet staan?

Comment

• Topless cruisen

Ik rij ook al enkele dagen met onze New Beetle Cabrio.

Als er een mooie hemel is, dan gaat ie topless.
        Zelfs op de autosnelweg is het aangenaam cruisen.
        Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
        VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
        VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
        Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
        Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
        Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

staat er hier geen 3reeks cab te koop op het forum?
          is wel geen 330ci denk 'k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Kom de mini halen
            Rrrrright.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Heb twee mx-5 in de aanbieding.
            Link?

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

Vandaag ook met het dak en de ramen open gereden, maar de rest van het dak zat in de weg!

Comment

318ci geloof ik. Als je op zoek bent naar een 330 zal een 318 wat licht uitvallen vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                318ci geloof ik. Als je op zoek bent naar een 330 zal een 318 wat licht uitvallen vrees ik.
                Die valt zowieso licht uit

Comment

Verkeerde motor, verkeerde kleur, verkeerd interieur, ...

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Om rustig te rijden zal een 318Ci wel volstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ik wou het zo cru niet zeggen.

Comment

• Net terug van een dakloos ritje met de Z3. Ik heb ermee in Aalter gezeten dus moest ik ofwel via de E40 naar huis keren ofwel via de N49. Heb gekozen voor de N49 en zelfs op de autostrade was het zalig cabriorijden. Op 2 dagen tijd heeft ie toch al een flinke 200 km afgelegd . Het zijn door zo'n momenten dat de teller nog eens wat aandikt, anders doet ie er soms 3 weken over om 200 km erbij te krijgen op de teller .
                      BMW F30 316d Sportline - '13
                      BMW Z3 1.8 -- '97
                      --------------------------------------------------------------
                      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Rrrrright.

Link?

Vandaag ook met het dak en de ramen open gereden, maar de rest van het dak zat in de weg!

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Op secundaire wegen altijd open zolang het droog is en warmer dan pakweg 12 graden
                          Als het zonneke schijnt kan ie zelfs bij lagere temperaturen open

Voor langere snelwegritjes heb ik toch liever iets warmer, hangt ook voor een stuk af welk traject en hoeveel wind er staat

Comment

• Wanneer het +5°C is en de kap droog is, gaat die open.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                              Wanneer het +5°C is en de kap droog is, gaat die open.
                              Nice!
                              Een MX5 is natuurlijk echt wel een wagen om zoveel mogelijk open te rijden. Zalige machine ...
                              Binnen X aantal jaar zou ik een dergelijke wagen zeker overwegen. Als tweede wagen. Maar het zal niet voor de eerste tien jaar zijn, denk ik.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• alhoewel het nu regent, zijn het idd wel mooie tijden om met een cabrio te rijden. Ook hier in het o zo rustige Zottegem al veel cabrio's tegengekomen, alleen jammer dat ze bijna allemaal dicht blijven

Comment

• hardtop is er sinds gisteren af. Een geluk, ben naar Jodoigne geweest en dat was daar heet

Comment

• Gisteren rond 07:00 een Wiessman roadster naast me gehad. Het was maar een graad of 7 maar die kerel genoot ervan, beetje zigzaggen tussen de auto's... Lekker geluid ook.
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• met dit weer (zonder de regen gelijk even op dit moment) denk ik dat 75% van de bestuurders een cabrio wil.

Comment

• ik rijd met de boxster elke keer open als het een beetje warm is en dan met de zetelverwarming aan is het gewoon genieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Schuifdak opengedaan vandaag, telt dat ook?
                                          Das nu het enigste wat ik mis op mijne Saxo.
                                          Op mijne Vectra die ik voor de Saxo had zat een schuifdak, en sinds ik de saxo heb is dat echt iets dat ik enorm mis

En wat cabrio betreft, ik heb ooit enkele jaren terug eens in een BMW 3-reeks cabrio gezeten. Op de achterbank tegen 120 (en meer) op de autoweg richting kust, man dat nooit meer!
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X