Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenyes yes, een opel astra f cabrio (by bertone) met chrome janten onder, verlaging van 4 cm, muziekinstallatie van 1200watt (zodat ik ten alle tijden van menne muziek kost genieten) en als top of the bill had ik er een bruin leder interieur ingezet, ahja twas nen donkergroene
gij moet vroeger zo nen jhonny zijn geweest e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtengij moet vroeger zo nen jhonny zijn geweest e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenIk heb vandaag, maar ook donderdag en vrijdag open gereden
Het dak gaat er af vanaf 8-9 graden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenHoe zalig kan cabriorijden niet zijn zeg
Ik zou echt geen gewone meer moeten hebben1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk heb ne gewone, maar 'k wil ne cabrio . Had ik mijn eerste gedacht gevolgd ..
De winter duurde dit jaar veel te lang
Comment
-
Ik heb geen achterbank in de wagen en echt veel last van de wind ook niet.
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb persoonlijk een hekel aan al die wind in een cabrio, zeker op de snelweg. En op de achterbank is het allemaal nog erger.
Comment
-
Woehoew natuurlijk hebben we open gereden vandaag!! Man man man, cabrio... Begin ook meer en meer te denken aan een cabrio als volgende wagen (ooit), ik heb me al lang neergelegd bij het windgeruis in het Golfke, en recentere cabs zullen daar al veel minder last van hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb persoonlijk een hekel aan al die wind in een cabrio, zeker op de snelweg. En op de achterbank is het allemaal nog erger.
Een cabrio is zalig voor de personen vooraan, een hel voor de personen achteraan
Comment
-
Vandaag zeker 1 uur met open dak gereden (naar Bush beer twas open brouwerijendag ofzoiets), was nog net te doen wel met zetelverwarming en klak en vest. Toch af en toe een druppelke gevoeld maar tis gelukkig nie beginnen gieten...Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichtenjep maar cabrio dient om lekker te cruisen e
Hebben we nu geen smiley die heftig heen en weer 'neen' schudt?
Comment
-
Prachtig weer gehad in deze hoek van het land, en vele dakjes lagen open: 306 cabrio, Miata, Saab 900, Corvette
Om er maar enkele te noemen die me opgevallen waren.
Comment
Comment