Oorspronkelijk geplaatst door lionheart
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtencabrio =/= roadster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenIk heb geen achterbank in de wagen en echt veel last van de wind ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGij hebt ook geen last van een cabrio-coiffuur, right?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
lach niet; het kan u ook overkomen
gTa is ook al goed op weg
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenAllez nu, 9000 toeren met het dakje open en de zon op je bol, wtf
roadster = ook aan 9000 rpm genieten van de zon (de actievere rijstijl )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenik bedoel: cabrio = cruisen
roadster = ook aan 9000 rpm genieten van de zon (de actievere rijstijl )
Comment
-
Vandaag cabrio gereden in de streek van Borgloon vanwege de zeer mooie bloesems.
Mijn klakske vergeten op te zetten en nu is mijne kleskop verbrand
Mijn vrouw vind dan bij onze vorige (Mercedes Slk) meer "cabrio gevoel "dan bij nieuwe Bmw 3 !!!
ps: Mercedes Slk staan te koop: zie http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MESE:IT&ih=006
Grtjs, de lukke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichtenlach niet; het kan u ook overkomen
gTa is ook al goed op wegsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zal nog goed 3 maanden moeten wachten om te kunnen genieten van een daloze rit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zal nog goed 3 maanden moeten wachten om te kunnen genieten van een daloze rit...sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWie heeft er vandaag gereden? Wie zijn hier de DIE HARDS?
Vandaag was het zelfs redelijk warm,dus excellent cabrio weer!
Comment
-
Ik versta echt niet dat er zoveel cabrio-rijders nog steeds met hun dak toe rijden .. Als je zelf gisteren niet open rijdt, dan moet je in België niet vaak open rijden. Moest ik een cabrio hebben, ik zou altijd open rijden als het niet regent of sneeuwt of weet ik veel wat
Comment
-
ik heb al eens een paar keer een vette cabrio met goei weer dicht zien rijden... en deed dan altijd men raam open en teken van dat ik iets moest vragen, de mensen in kwestie doen dan hun raameke open, en ik vraag dan of ze willen ruilen van auto, smoelen da ze dan trekken, enja dan zeggek er nog op van "gebruik hem dan waarvoor dat hem dient!".... ik kan der echt ni tegen hé, vowa kopen ze dan zo'n megaknappe cabrio
Comment
Comment