Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    En wat cabrio betreft, ik heb ooit enkele jaren terug eens in een BMW 3-reeks cabrio gezeten. Op de achterbank tegen 120 (en meer) op de autoweg richting kust, man dat nooit meer!
    Kan ik me best voorstellen.
    Bij die 4-zits cabrio's ben je achteraan bijna altijd in de aap gelogeerd
    Zeker op de autostrade is dat ab-so-luut niet aangenaam
    Daarom ook dat er in 99% van de gevallen maar 1 of 2 personen inzitten

Zelfs bij een 2-zits roadster moet je zorgen dat er een windscherm op zit

Comment

• gisteren heerlijk top down liggen cruisen

konijnepijp volle gaas nemen met de kap naar beneden was vet, en maar brullen die sixpack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        gisteren heerlijk top down liggen cruisen

konijnepijp volle gaas nemen met de kap naar beneden was vet, en maar brullen die sixpack
        Ik zal is ne keer meegaan met mijn sixpack, uw sixpack is te hard gedempt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Ik zal is ne keer meegaan met mijn sixpack, uw sixpack is te hard gedempt
          bwoa, dat brulde toch een pak hoor

volgende week tunnelmeetink?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            bwoa, dat brulde toch een pak hoor

volgende week tunnelmeetink?
            mij goed. Wil al lang is de konijnepijp door brullen. Scoobysteve ga ook mee. Hij weet da nog nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
              Kan ik me best voorstellen.
              Bij die 4-zits cabrio's ben je achteraan bijna altijd in de aap gelogeerd
              Zeker op de autostrade is dat ab-so-luut niet aangenaam
              Daarom ook dat er in 99% van de gevallen maar 1 of 2 personen inzitten

Zelfs bij een 2-zits roadster moet je zorgen dat er een windscherm op zit

Kwa plaats valt da in de saab goed mee vanachter.Windgewijs isda natuurlijk een andere zaak.

Comment

• Aiai, en ik heb nu net een Mini Cabrio gekocht... En ik lees hier net dat jullie dat maar niets vinden. Zou natuurlijk ook graag een Porsche cabrio of zo hebben, maar ja, je moet dat budget hebben hé!

Comment

• M'n vriendin was zot van een Mini cabrio, tot ze er eens ingezeten heeft Ieder zijn ding hé, wij gaan u niet veroordelen omdat je een Mini cabrio hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marie Bekijk Berichten
                    Aiai, en ik heb nu net een Mini Cabrio gekocht... En ik lees hier net dat jullie dat maar niets vinden.
                    Da's te zien welke leeftijd de bestuurster heeft

Comment

Aiai, en ik heb nu net een Mini Cabrio gekocht... En ik lees hier net dat jullie dat maar niets vinden. Zou natuurlijk ook graag een Porsche cabrio of zo hebben, maar ja, je moet dat budget hebben hé!
                      Vriendin van mij rijdt ook met eentje. Voor jonge vrouwen is dat de ideale cabrio.

Ze is er wel tevreden van, alleen zuipt het ding wat veel.

Maar zonder 18" en CVT valt het verbruik goed mee heb ik gemerkt

Comment

Aiai, en ik heb nu net een Mini Cabrio gekocht... En ik lees hier net dat jullie dat maar niets vinden. Zou natuurlijk ook graag een Porsche cabrio of zo hebben, maar ja, je moet dat budget hebben hé!
                        Voor de prijs van een nieuwe Mini Cabrio heb je ook al een deftige Porsche cabrio in okkasie hoor.

Gebruikskosten zullen misschien wel ietsiepietsie hoger liggen

Comment

Voor de prijs van een nieuwe Mini Cabrio heb je ook al een deftige Porsche cabrio in okkasie hoor.

Gebruikskosten zullen misschien wel ietsiepietsie hoger liggen
                          Huh? welke dan?

Vooral dat "deftige" doet me twijfelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Huh? welke dan?

Vooral dat "deftige" doet me twijfelen
                            We weten natuurlijk niet welke Mini het is, maar ik ga uit van zo'n 25.000 voor een nieuwe Cabrio, het kan eventueel iets minder zijn (maar zeker ook een stuk meer...)

Voor die prijs heb je een degelijke goed uitgeruste Boxster 2.7 met niet teveel km van modeljaar 2000-2001

Comment

• Kijk, dat bedoel ik.

Een boxster van 2000 noem ik geen deftige Porsche.

De 986 moet je al in S-versie hebben, en liefst facelift, om van een deftige porsche te kunnen spreken.

Comment

Een boxster van 2000 noem ik geen deftige Porsche.
                                En waarom niet?

Comment

• Ben 30... Te oud? Te jong?

Comment

En waarom niet?
                                    Traag, overroepen, slecht afgewerkt,...

Comment

Ben 30... Te oud? Te jong?
                                      Ideaal.

Comment

Zelf al mee gereden?
                                        Ik zou hem ook niet zo direct moeten, maar ik moet toegeven dat hij toch goed klinkt als je het gas intrapt.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik weet niet wat jij gewoon bent maar het is maar wat je traag noemt.
                                          Om bij het voorbeeld te blijven van de 2.7 van modeljaar 2000-2002:
                                          162kw/220pk en 0-100 in 6,6s

Face-lift versie (zoals die van mij)
                                          168kw/228pk en 0-100 in 6,4s

Overroepen? Ten opzichte van wat?
                                          Het is een Porsche en dat moet je zien als totaalpakket wegligging/rijplezier/imago/inruilwaarde/…

Slecht afgewerkt zou ik toch niet zeggen, anno 2008 komt het interieur van de eerste modeljaren misschien wat ouderwets over, daar kan ik inkomen, maar vergeet niet dat dit een ontwerp van 1996 is. Met de face-lift van modeljaar 2003 is hier veel vooruitgang geboekt. (zie de foto's in mijn topic)

Anyway elk zijn mening maar als ik moest kiezen tussen een nieuwe Mini Cabrio en een gebruikte Boxster, dan wist ik het wel

Comment

Working...
                                          X