Voor een vrouw vind ik een MINI cabrio meer dan ok. Maar als ik een gast achter 't stuur zie zitten maak ik enkele bedenkingen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZelf al mee gereden?
Ik zou hem ook niet zo direct moeten, maar ik moet toegeven dat hij toch goed klinkt als je het gas intrapt.
Geluid is bijzaak.
Die 316i met regenpijp die hier soms voorbijrijdt klinkt ook niet slecht, maar dat wil nog niet zeggen dat dat een goede auto is he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Geluid is bijzaak.
Die 316i met regenpijp die hier soms voorbijrijdt klinkt ook niet slecht, maar dat wil nog niet zeggen dat dat een goede auto is he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenVanaf zaterdag opnieuw prachtig weer voorspeldOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWordt mooi weer dit weekend
Misschien wel es leuk om af te spreken voor topless toerke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWordt mooi weer dit weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenM'n vriendin is niet akkoord.
*kuch*
SLOEF
*kuch*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten*kuch*
SLOEF
*kuch*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZe wil echt niet topless gaan voor zo'n hoop mensen.
Comment
-
neen sorry
ik ga nie topless voor u Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenneen sorry
ik ga nie topless voor u Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenook ni als ik het heel lief vraag?
€€€ baby
Comment
-
Comment