Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanddag veel cabrio's zien rijden. GESLOTEN. Tja, als ze op zo'n prachtige dag nog niet open rijden snap ik het ook niet. Zat trouwens een rode Bmw z8 tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Vanddag veel cabrio's zien rijden. GESLOTEN. Tja, als ze op zo'n prachtige dag nog niet open rijden snap ik het ook niet. Zat trouwens een rode Bmw z8 tussen.
      Ze rijden liever gesloten rond met de airco op he
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag zo'n 200km gereden, uiteraard allemaal met de kap open! Net thuis gekomen. Zalig gewoon

Comment

• De volgende weken blijft het weer schitterend mooi. Ik zal nog 3 maanden moeten wachten...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            De volgende weken blijft het weer schitterend mooi. Ik zal nog 3 maanden moeten wachten...
            Ik zat zelfs in limburg vandaag. Ze rijden daar toch zo traag, ideaal voor topless te cruisen

Comment

• Opmerkelijk hoeveel auto's er nog rijden met hardtop, en dan heb ik het over BMW 3-reeks en Z4

Comment

• Morgen 'n namiddag gaan meerijden met 'n Morgan Roadster ('07) ... het weer zit allezins mee

Comment

• there's nothing like driving cabrio.

voor de niet nurburgringers wil u deze -vind ik zelf zalige- foto, niet onthouden:

cabriorijden op hoog niveau

Comment

• Met het weer van vandaag had ik heel graag met een cabrio gereden.
                    Het was verdomme bakken in mijne Saxo
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Opmerkelijk hoeveel auto's er nog rijden met hardtop, en dan heb ik het over BMW 3-reeks en Z4
                      ja ongelooflijk, is me ook opgevallen
                      dat ze dan toch een coupé kopen

Comment

• Ik heb vandaag ook genoten van mijn cabrio en het dak ook opengelegd, maar het was dan ook een lekkere 27 graden, vind ik de perfekte temperatuur om cabrio te rijden met alle ramen naar beneden en tevens het windscherm plat, gewoon vol de wind op u laten afkomen, lekker zalig!

Het valt me op dat er vele (niet) cabriorijders reageren op mensen die met hun dak dicht rijden als de zon schijnt. Al eens aan gedacht dat het heel dikwijls de moeite niet is om het dak open te leggen, indien ik een boodschap moet doen in de stad ga ik voor een paar luttele km's ook mijn dak niet openleggen om hem 5 minuten later terug te moeten dichtleggen, komt voor mij maar belachelijk over en het hele systeem wordt nutteloos in werking gesteld waardoor tevens de slijtage van het (stoffen) dak en de electromotortjes versneld wordt.

Dan leg ik liever mijn dak open als het echt de moeite is, dus voor ritten van minimaal 30 minuten of liefst veel langer dan dat. En wie een cabrio in bezit heeft kan het zich permitteren om 365 dagen per jaar te kiezen of hij/zij zin heeft om cabrio te rijden en heeft dan ook minder de behoefte om van elke minuut zon te profiteren om het dak open te leggen.

Comment

• Ja, smaken verschillen, Magnum... Bij mij gaat het dak altijd open bij dergelijk weer, ook al is het maar voor een paar honderd meter. Ik vind 40 seconden tijd 'verliezen' om aangenaam op m'n bestemming te komen aangenamer dan een minuut in de hitte te zitten die opgewekt wordt door het glas en het zwarte dak.

"Slijtage" los ik op door 'm gewoon in de garage bij dergelijk weer open te laten staan .

Comment

• ik geniet van mn laatste weken van mn cabrio,
                            elke moment, hoelang de rit ook
                            gaat de kap eraf en is het genieten geblazen

Comment

• Heb vandaag, zoals bijna alle dagen trouwens, weer goed kunnen genieten van de wind in mijn haren, van de reuk van versgemaaid gras, van het aroma tussen de velden waar de boeren momenteel maximaal met de beerkuipen aan het rondrijden zijn, kortom van het prettige gevoel van in de buitenlucht te zijn. Ik zit er niet mee om, ook al is het slechts voor een paar honderd meter, me toch "open" op weg te begeven zonder me zorgen te maken over eventuele slijtage van wat dan ook. Vandaag was het terug gedurende een uurtje ongeveer, zoals trouwens de meeste keren of het moet zijn dat ik boodschappen doe waar het dan maar een paar kilometer is, dus relatief korte tripkes. Wat de afstand/tijdsduur ook is, ik geniet er met volle teugen van.

Comment

• Fotooooooooooooooooooos

Comment

• Zalig toch...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Comment

• Ik reed daarnet in Kortrijk rond, en achter me reed een dame van rond de 40jaar in een Golf III Cabriolet.

De dame had constant een smile tot ver achter haar oren.

Het was gewoon amusant om haar zo goedgezind te zien

Zon = goedgezindheid

Comment

• Ik reed daarstraks nog achter een bekende E30 cabrio met dakje eraf, van de A12 door de tunnel de ring op richting NL.
                                        Schone kar, Degioke!
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Heb vandaag, zoals bijna alle dagen trouwens, weer goed kunnen genieten van de wind in mijn haren, van de reuk van versgemaaid gras, van het aroma tussen de velden waar de boeren momenteel maximaal met de beerkuipen aan het rondrijden zijn, kortom van het prettige gevoel van in de buitenlucht te zijn. Ik zit er niet mee om, ook al is het slechts voor een paar honderd meter, me toch "open" op weg te begeven zonder me zorgen te maken over eventuele slijtage van wat dan ook. Vandaag was het terug gedurende een uurtje ongeveer, zoals trouwens de meeste keren of het moet zijn dat ik boodschappen doe waar het dan maar een paar kilometer is, dus relatief korte tripkes. Wat de afstand/tijdsduur ook is, ik geniet er met volle teugen van.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                          Fotooooooooooooooooooos
                                          Op algemene aanvraag ....
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X