Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kweenie... Aan 90 km/u zou ik het nog durven, maar ik hou me niet aan de smogmaatregelen...

Het jeukt wel vreselijk... Ik rij al de hele week dicht, en vind het maar niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Nu op MNM: Daarnet een dakloze Saab op de E19 te St. Job (denk ik)..

Iemand van op het forum??
      Isda zo speciaal?
      Doe da regelmatig met onze 9-3 me e goe jaske aan we geniete van het sneeuwuitzicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Kweenie... Aan 90 km/u zou ik het nog durven, maar ik hou me niet aan de smogmaatregelen...

Het jeukt wel vreselijk... Ik rij al de hele week dicht, en vind het maar niks
        idem hier, ..

Comment

• Mijn dak is nog bevroren, open doen is geen optie

Comment

• het leukste moment met de boxster was op een heerlijk
            warme zomeravond, cabrio rijden in het centrum van de stad met dat windje langs m'n haren in de avondschemering

Cabrio was leuk.

Comment

• just cabrio gereden! Way to cool!!!!!!

En iedereen maar kijken

Comment

• wanneer ik 's nachts in putje winter bij wolkenvrije hemel richting Knokke rijd, doe ik dat ook dakloos

Zelfs de hardtop gaat er dan af

Comment

• ik zou nu al niet open rijden omdat het gewoon te koud is
                  ik zou al niet meer open rijden als het 15° is, iedereen bekijkt u dan zo van: ZOT!!!
                  liever niet

Comment

• Wij ook daarnet het dak er even afgehaald. Heer-lijk!

Comment

• Ja tis echt zot,mense moete u dan zo aanstaren.Wel al gemerkt da als ge cabrio rijd veel mense nen afkeer hebben.

Paar dagen geleden nog eens cabrio gereden,en kreeg thumbs up van een r8

Comment

• -15 is mij nu ook wel iets te koud.
                        Als ge dan open rijdt, is het puur van kijk hier ben ik!!!
                        Dat kan niet leuk zijn!!
                        Paar weken geleden was het wel 10graden.
                        Toen wel open gereden met mijn kameraad.
                        e46 cabrio...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                          -15 is mij nu ook wel iets te koud.
                          Als ge dan open rijdt, is het puur van kijk hier ben ik!!!
                          Dat kan niet leuk zijn!!
                          Paar weken geleden was het wel 10graden.
                          Toen wel open gereden met mijn kameraad.
                          e46 cabrio...
                          In de saab met zetelverwarming op en u windscherm volledig opgesteld isda op de binnenbanen tedoen in ne pull ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Mijn dak is nog bevroren, open doen is geen optie
                            ²²²²²

Ik zie het me mezelf nu niet direct doen om met dakje open te rijden bij koudere temperaturen en al zou ik het toch es doen dan ga ik met kapje dicht moeten vertrekken om het 100 meter verder pas open te leggen.

Comment

• bij een saab of E46 zou het bij mij ook op aandachttrekkerij overkomen.
                              Bij een roadster zoals bv. een MX-5 zou ik dan weer thumbs up doen.

Vraag me niet waarom. het zei zo.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                In de saab met zetelverwarming op en u windscherm volledig opgesteld isda op de binnenbanen tedoen in ne pull ze.
                                same here. Zolang je geen 100 km/u rijdt, valt dat vré goe mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  tisda,Ruiten naarboven en da windscherm recht.Da werkt echt wel vree goed ze.In de zomer leg ik da verticaal gedeelte vant windscherm altijd plat,anders ist zo echt overdreven windstil

Comment

• Eindelijk!

Gisteren 70 km open gereden, en deze middag nog even door de Brusselse tunnels gereden met het dak open . Perfect weer!

Comment

Ik weet dat zo niet hoor.. er is geen verschil in wind of koud vanaf 70km/h tot 180km/h... allez toch in mijn mx-5.
                                      Ik zou zelf durven zeggen dat het kouder wordt als je traag rijd omdat de koude wind dan in jouw nek een beetje kan spelen, als je harder rijd is er geen wind.

En ja, natuurlijk heb ik de hele weekend TopLess gereden !
                                      Zaterdag een ritje van 260km bij -5° en zondag een kleinere rit van 100km bij -4°...
                                      Gewoon een dikke pull en een petje is genoeg. Wel de ruiten omhoog.. dat was spijtig genoeg, ik rijd bijna nooit met mijn ruiten omhoog in cabrio maar vanaf 10° is dit wel nodig grrrrrrrrrr

Lekker genoten van de zon en van de dwaze gezichten van de mensen die naar ons keken, denkend dat wij zot waren en koud hadden ! Lol
                                      Zoals boven vermeld... de koude wind was alleen stilstaand te voelen, dus altijd in beweging blijven is de motto !

Last edited by blue8300; 12/01/2009, 18:47.
                                      2014 Porsche Boxster 981
                                      2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Comment

• Mijn grote fout was om zonder potske de baan op te gaan... Met een muts voel ik quasi niks meer van het koude-effect, hoewel ik op de snelweg zonder muts snel kou krijg aan m'n bol en oren...

Comment

Working...
                                          X