Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Mijn grote fout was om zonder potske de baan op te gaan... Met een muts voel ik quasi niks meer van het koude-effect, hoewel ik op de snelweg zonder muts snel kou krijg aan m'n bol en oren...

Volgens mij hangt da echt van auto tot auto af.boven de 100per uur heb je wel meer wind (waarschijnlijk omdat het een vierzits is).Maar een postke ofzo nooit echt nodig gehad.Of mss isda omdat ik haar heb en de rest (buite de heer soete) al enig ouderdom vertonen

Comment

• niet vergeten dat ik met 1m85 in een Z4 makkelijk boven de dakstijl en de rolbeugels uitsteek

Vrouwtje heeft minder problemen .

Comment

• Daarnet al naar de bakker geweest en sebiet gaan werken met de kap open

Comment

• Vandaag was schitterend weer! Hoewel het wel gek staat om met de cabrio in Averbode aan te komen en dan ijs te eten bij +4 .

Comment

• Dit topic nog eens wat nieuw leve inblazen:

Om dit uur cruisen door de boerebaantjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              Dit topic nog eens wat nieuw leve inblazen:

Om dit uur cruisen door de boerebaantjes
              Daarnet ook gedaan. Warm, weinig verkeer, dsc af, ...
              Ideaal.

Comment

• Idd, in deze periode van het jaar ben ik zeer blij een cabrio te hebben. Gisteren heb ik ook rond middernacht een rit gedaan van om en bij de 80km. Pure zaligheid met de M3.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 's Avonds en 's nachts zijn inderdaad geweldig!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Een topic die mij vroeger niet interesseerde

Comment

• Belofte aan mezelf, zorg dat er altijd minstens 1 cab in de garage staat.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• het dak van met 2 pk staat ook open! hihi en is ook mega leuk hier aan zee

Comment

• Ganse dag op de baan geweest met de Z4! Meer van dat!

Comment

• Na m'n E30 cabrio is de liefde voor het topless rijden er gebleven! Terug een cabrio kopen vond ik wat te duur....daarom heb ik nu m'n moto. Bijna 't zelfde, dikke fun nu

Sebiet is ritje maken

Comment

• Ik vind dus een motor helemaal niet hetzelfde gevoel als een cabrio geven, zeker in warm weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Ik vind dus een motor helemaal niet hetzelfde gevoel als een cabrio geven, zeker in warm weer
                                Dat klopt
                                Als't echt warm is overdag (zoals vandaag) dan is dat echt zweten (jas, handschoenen, lange broek,...) daarom maak ik 's avonds een toertje als't wat is afgekoeld. Kheb ervan genoten

Comment

• Gisteravond zaten we in Kortrijk frietjes te eten aan het station in Kortrijk , komt er daar ne gast samen met zijn lief af , hun tenue van beiden : shortje / t-shirt en teenslippers
                                  helm in de rechterkant hand ( kan links zijn ook , ik had al 1 gedronken ) en stappen op een Suzuki GSXR 750 en vertrekken met redelijk veel zwaai en lawaai ...
                                  hopelijk crasht hij nooit met zijn moto want het zou wel eens zeer veel pijn kunnen doen

Comment

• Gisteravond moest ik mijn broer nog ophalen in Antwerpen, en daarna binnendoor langs Ekeren, Brasschaat, Schilde, Westmalle enz. Door de mooie lanen en bossen cruisen

Het aantal cabrio's dat ook op de weg was:
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Gisteravond moest ik mijn broer nog ophalen in Antwerpen, en daarna binnendoor langs Ekeren, Brasschaat, Schilde, Westmalle enz. Door de mooie lanen en bossen cruisen

Het aantal cabrio's dat ook op de weg was:
                                      inderdaad,zeker met dit weer valt dat zo hard op
                                      laat ons zeggen 1 op de 10 is ne cabrio

Comment

• Gisteren een Volvo C70, SLK en A5 cabrio zien rijden. Allemaal met de kap dicht.

Waren toevallig wel alledrie hooggeblondeerde oudere dames die volgens mij juist van de coiffeur kwamen.

Comment

• 'k zie het vaak overdag ook, cabrio's met de kap dicht.

Die rijden in de winter met de kap dicht, in de lente met de kap dicht, in de zomer blijkbaar ook (enigszins begrijpbaar, airco zal leuker zijn) en in de herfst met de kap dicht...

Is zeker gewoon om te kunnen zeggen dat ze een cabrio hebben?

Comment

Working...
                                          X