Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    'k zie het vaak overdag ook, cabrio's met de kap dicht.

Die rijden in de winter met de kap dicht, in de lente met de kap dicht, in de zomer blijkbaar ook (enigszins begrijpbaar, airco zal leuker zijn) en in de herfst met de kap dicht...

Is zeker gewoon om te kunnen zeggen dat ze een cabrio hebben?
    Hatelijk volk!
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Gisteren een Volvo C70, SLK en A5 cabrio zien rijden. Allemaal met de kap dicht.

Waren toevallig wel alledrie hooggeblondeerde oudere dames die volgens mij juist van de coiffeur kwamen.
      Voor de A5 weet ik het niet, maar die andere twee verliezen bagageruimte met het dak ingeklapt... dus het kán een excuus zijn.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het is nu wel vreselijk warm om open te rijden. Je bent onmiddellijk zwaar verbrand van de zon. Ik begrijp best dat mensen nu het dak dicht laten. Het is vooral 's avonds zeer aangenaam om open te rijden.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisterenavond terrasje gaan doen met het goede weer, kwam een rode Z3 voorbijgereden. Inclusief hardtop.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Het is nu wel vreselijk warm om open te rijden. Je bent onmiddellijk zwaar verbrand van de zon. Ik begrijp best dat mensen nu het dak dicht laten. Het is vooral 's avonds zeer aangenaam om open te rijden.
            Zo dadelijk naar Zolder vertrekken, kap gaat toch naar beneden. Gewoon proberen wat snelheid te behouden met ramen en windnet naar beneden, dan zou het makkelijk te doen moeten zijn.

's avonds is het idd wel zalig, eergisteren om half 11 nog vertrokken met kap/ruiten/windnet naar beneden.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Het is nu wel vreselijk warm om open te rijden. Je bent onmiddellijk zwaar verbrand van de zon. Ik begrijp best dat mensen nu het dak dicht laten. Het is vooral 's avonds zeer aangenaam om open te rijden.
              Inderdaad, de airco in de MG werkt niet meer en overdag wanneer het zo benauwd is (zelfs bewolkt, maar met zo'n hete lucht) is het al rijdend amper te doen...
              Nu onder de volle zon is het er ook wat over vrees ik.

's avonds is prachtig, zoals het ritje dat ik woensdag met onze GeeZer ben gaan maken.
              Vanavond ga ik eens een middernachtritje onder sterrenhemel doen inclusief picknick ofzo met mijn vriendin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

elofte aan mezelf, zorg dat er altijd minstens 1 cab in de garage staat.
                Enorm knappe foto!

'k zou er haast ook een cabrio van willen.

Comment

Inderdaad, de airco in de MG werkt niet meer en overdag wanneer het zo benauwd is (zelfs bewolkt, maar met zo'n hete lucht) is het al rijdend amper te doen...
                  Nu onder de volle zon is het er ook wat over vrees ik.

's avonds is prachtig, zoals het ritje dat ik woensdag met onze GeeZer ben gaan maken.
                  Vanavond ga ik eens een middernachtritje onder sterrenhemel doen inclusief picknick ofzo met mijn vriendin
                  Hoe? Jij gaat met een dorpsgenoot van mij een ritje doen met de cabrio, en je vraagt mij niet mee. Schoon is datte...
                  OO 00 OO

Comment

Hoe? Jij gaat met een dorpsgenoot van mij een ritje doen met de cabrio, en je vraagt mij niet mee. Schoon is datte...
                    Ik heb geen achterbank

Heb al tegen Ward gezegd dat we eens een rondrit moeten doen in dat gat daar bij jullie, zalige veldwegen

Comment

Zo dadelijk naar Zolder vertrekken, kap gaat toch naar beneden. Gewoon proberen wat snelheid te behouden met ramen en windnet naar beneden, dan zou het makkelijk te doen moeten zijn.

's avonds is het idd wel zalig, eergisteren om half 11 nog vertrokken met kap/ruiten/windnet naar beneden.

Inderdaad, een windscherm is niet nodig, enkel op de snelweg.
                      OO 00 OO

Comment

Ik heb geen achterbank

Heb al tegen Ward gezegd dat we eens een rondrit moeten doen in dat gat daar bij jullie, zalige veldwegen
                        Is toch niet nodig. We hadden Geezer toch in de koffer kunnen duwen.

Zo'n rondrit 's avonds moeten we zeker eens doen. Gecombineerd met een terrasje en een ijsje.
                        OO 00 OO

Comment

Is toch niet nodig. We hadden Geezer toch in de koffer kunnen duwen.

Zo'n rondrit 's avonds moeten we zeker eens doen. Gecombineerd met een terrasje en een ijsje.
                          Das teveel extra gewicht kerel

Een avondmeet zoals die in Maasmechelen vorig jaar moeten we zeker opnieuw doen!
                          En dan een rondritje van Maasmechelen naar Elen en Maaseik, van daaruit terug richting Maasmechelen en Boorsem om daar even langs het kanaal te cruisen, zo richting Opgrimbie en Zutendaal om daar de rondrit van vorig jaar aan vast te plakken.

Comment

• Ben vannacht rond 2 uur een ritje gaan maken met moto...zelfs dan kwam ik nog bezweet terug thuis
                            Geef mij maar m'n auto met airco nu

Comment

• Je weet toch dat je niet moet trappen op een moto hé...
                              OO 00 OO

Comment

Dit is inderdaad een prachtige foto!

Vanmorgen om 7u ochtendritje gedaan, genieten...
                                nls2000

Comment

Inderdaad, een windscherm is niet nodig, enkel op de snelweg.
                                  Daar doe ik dat ook niet, gewoon raampjes omhoog
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Je weet toch dat je niet moet trappen op een moto hé...
                                    Nenee...kheb goed aan de kraan gedraaid

Comment

• Ik vond het eigenlijk het leukste om in de herfst en in de winter met de kap open te rijden. Mutske op en sjaal aan en cruisen . Ik wil terug een roadster. Max 8000 euro, liefst ietsje sneller dan de mr2, wie zoekt er iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                        Ik vond het eigenlijk het leukste om in de herfst en in de winter met de kap open te rijden. Mutske op en sjaal aan en cruisen . Ik wil terug een roadster. Max 8000 euro, liefst ietsje sneller dan de mr2, wie zoekt er iets?
                                        Een gare rechtsgestuurde S1 Elise
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Een gare rechtsgestuurde S1 Elise

Strak plan, morgen eens langs Target cars, daar staat er eentje

Comment

Working...
                                          X