Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGisteren een Volvo C70, SLK en A5 cabrio zien rijden. Allemaal met de kap dicht.
Waren toevallig wel alledrie hooggeblondeerde oudere dames die volgens mij juist van de coiffeur kwamen.
Comment
-
Het is nu wel vreselijk warm om open te rijden. Je bent onmiddellijk zwaar verbrand van de zon. Ik begrijp best dat mensen nu het dak dicht laten. Het is vooral 's avonds zeer aangenaam om open te rijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is nu wel vreselijk warm om open te rijden. Je bent onmiddellijk zwaar verbrand van de zon. Ik begrijp best dat mensen nu het dak dicht laten. Het is vooral 's avonds zeer aangenaam om open te rijden.
's avonds is het idd wel zalig, eergisteren om half 11 nog vertrokken met kap/ruiten/windnet naar beneden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is nu wel vreselijk warm om open te rijden. Je bent onmiddellijk zwaar verbrand van de zon. Ik begrijp best dat mensen nu het dak dicht laten. Het is vooral 's avonds zeer aangenaam om open te rijden.
Nu onder de volle zon is het er ook wat over vrees ik.
's avonds is prachtig, zoals het ritje dat ik woensdag met onze GeeZer ben gaan maken.
Vanavond ga ik eens een middernachtritje onder sterrenhemel doen inclusief picknick ofzo met mijn vriendin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
elofte aan mezelf, zorg dat er altijd minstens 1 cab in de garage staat.
'k zou er haast ook een cabrio van willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenInderdaad, de airco in de MG werkt niet meer en overdag wanneer het zo benauwd is (zelfs bewolkt, maar met zo'n hete lucht) is het al rijdend amper te doen...
Nu onder de volle zon is het er ook wat over vrees ik.
's avonds is prachtig, zoals het ritje dat ik woensdag met onze GeeZer ben gaan maken.
Vanavond ga ik eens een middernachtritje onder sterrenhemel doen inclusief picknick ofzo met mijn vriendinOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoe? Jij gaat met een dorpsgenoot van mij een ritje doen met de cabrio, en je vraagt mij niet mee. Schoon is datte...
Heb al tegen Ward gezegd dat we eens een rondrit moeten doen in dat gat daar bij jullie, zalige veldwegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZo dadelijk naar Zolder vertrekken, kap gaat toch naar beneden. Gewoon proberen wat snelheid te behouden met ramen en windnet naar beneden, dan zou het makkelijk te doen moeten zijn.
's avonds is het idd wel zalig, eergisteren om half 11 nog vertrokken met kap/ruiten/windnet naar beneden.
Inderdaad, een windscherm is niet nodig, enkel op de snelweg.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk heb geen achterbank
Heb al tegen Ward gezegd dat we eens een rondrit moeten doen in dat gat daar bij jullie, zalige veldwegen
Zo'n rondrit 's avonds moeten we zeker eens doen. Gecombineerd met een terrasje en een ijsje.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs toch niet nodig. We hadden Geezer toch in de koffer kunnen duwen.
Zo'n rondrit 's avonds moeten we zeker eens doen. Gecombineerd met een terrasje en een ijsje.
Een avondmeet zoals die in Maasmechelen vorig jaar moeten we zeker opnieuw doen!
En dan een rondritje van Maasmechelen naar Elen en Maaseik, van daaruit terug richting Maasmechelen en Boorsem om daar even langs het kanaal te cruisen, zo richting Opgrimbie en Zutendaal om daar de rondrit van vorig jaar aan vast te plakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, een windscherm is niet nodig, enkel op de snelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe weet toch dat je niet moet trappen op een moto hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk vond het eigenlijk het leukste om in de herfst en in de winter met de kap open te rijden. Mutske op en sjaal aan en cruisen . Ik wil terug een roadster. Max 8000 euro, liefst ietsje sneller dan de mr2, wie zoekt er iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEen gare rechtsgestuurde S1 Elise
Strak plan, morgen eens langs Target cars, daar staat er eentje
Comment
Comment