Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Some people...*zucht*

Vandaag de Voerstreek ingetrokken met de MX, heerlijkheid! Zonnetje, klein beetje wind maar toch warm genoeg, toffe baantjes, onderweg gestopt om wat te eten,... Puur cabrio-genieten

Plots zie ik een Megane CC achter mij rijden...kap toe. *facepalm*
    Volgende kruispunt staat een Kadett cabrio te wachten...kap toe *idem*
    Gelukkig werd dat gecompenseerd door alle andere cabrio's: MX5, Mustang, Morgan, Triumph, tiental Benz'jes,...

Er mogen nog wat dagen komen gelijk de deze
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Om 20u00 ook nog een uurke rond gereden met de Lotus ...
      Zalig gewoon

Comment

• Prachtige dag vandaag.

Aan de TT-rijders, Barchetta rijder (met hardtop ffs) en 3 serie nichten:
        You were all wankers.

2 MG's tegengekomen, beide cabrio
        Serieus wat Z3's ook, Lotus 7 en een Marcos.

Zo hoort het.

Comment

• Ik heb denk in de 2 maanden dat ik de Lotus heb , nog maar 3 of 4 keer met de kap erop heb gereden en dan was het nog omdat het begon te regenen

Comment

• Als je boven de 50-60 rijdt heb je geen last van de regen

Tenzij het echt hard begint. En als je moet stoppen heb je ook wel een probleem

En jij dacht toch dat cabrio rijden niks voor u zou zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Als je boven de 50-60 rijdt heb je geen last van de regen

En jij dacht toch dat cabrio rijden niks voor u zou zijn?
              Ik rij nooit onder de 50-60 ... zelfs op mijnen oprit rij ik rapper

Vandaag ook nog aan gedacht : moest ik in de file staan en het begint water te gieten , moet grappig zijn : auto stil leggen , kap uit de koffer halen en kap monteren

Ik was zelfs zeker dat een cabrio niks voor mij was

Comment

• Jij hebt ook de sleutel nodig om in de koffer te geraken?

Comment

• Vorige week heb ik voor het eerst met een cabrio gereden, en het bevalt me meer dan ik gedacht had.
                  i 1 2 1/2 6

Comment

Barchetta rijder (met hardtop ffs)
                    Hartje zomer ook zo 1 gezien, Z3 6-cylinder met hardtop.
                    Dan koopt ge al min of meer een liefhebberskar...

Vandaag was het gewoon heerlijk

Misschien volgend jaar eens proberen een Voeren-rit te organiseren...al is mijn route-kennis aan die kant niet echt uitgebreid.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Als je boven de 50-60 rijdt heb je geen last van de regen

Ik word meer nat door de regendruppels die langs de buitenkant van mijn zijruit omhoogkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Hartje zomer ook zo 1 gezien, Z3 6-cylinder met hardtop.
                      Dan koopt ge al min of meer een liefhebberskar...
                      Onbegrijpelijk inderdaad. Maar dan zie je er wel zo'n posertype inzitten met zijne zonnebril op en de ramen omlaag
                      Vooral bij die A4's zie je dat veel...

Nu heb ik ook wel weet van een witte TF met witte hardtop die ook in de zomer zijn hardtop erop laat, maar die man kan niet tegen de zon en haalt zijn hardtop er dan ook pas na het zomerseizoen af en rijdt dan pas cabrio rond

Comment

Jij hebt ook de sleutel nodig om in de koffer te geraken?

Yep

Zie je mij al staan in de file op de autostrade en het begint te regenen ?

Ik wel

Comment

• En jij hebt toevallig ook een hendel in je koffer om de voorklep open te doen?

Comment

• Vandaag de Z3 ook van stal gehaald en genoten van het mooie weer en een mooi ritje gemaakt. Vorige week zondag was het eveneens een mooie nazomerdag en toen is de Z3 ook buiten gehaald.

Nu staat ie echter terug in de garage, volledig bedekt met een laken (zodat ie niet te stoffig wordt van een tijdje stil te staan), klaar voor een volgende dakloze rit .
                            BMW F30 316d Sportline - '13
                            BMW Z3 1.8 -- '97
                            --------------------------------------------------------------
                            2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                            2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Onbegrijpelijk inderdaad. Maar dan zie je er wel zo'n posertype inzitten met zijne zonnebril op en de ramen omlaag
                              Vooral bij die A4's zie je dat veel...
                              Ik ga veralgemenen naar "vooral 4-zitscabrio's"
                              Liefst nog met metalen vouwdak...Astra's, Megane's enzo

Nu heb ik ook wel weet van een witte TF met witte hardtop die ook in de zomer zijn hardtop erop laat, maar die man kan niet tegen de zon en haalt zijn hardtop er dan ook pas na het zomerseizoen af en rijdt dan pas cabrio rond
                              Als ze in de tussenseizoenen (en winter ofcourse) cabrio rijden zijn het wel echte
                              Maar de meesten die nu gesloten rijden...doen dat het hele jaar zo denk ik.

Comment

En jij hebt toevallig ook een hendel in je koffer om de voorklep open te doen?
                                Nope .

Comment

• Vandaag met de 120d van hot naar haar, morgen met de Z4!

Voeren is te klein, daar ben je zo door. Wel een paar leuke banen, maar doorgaans plezier van korte duur. Beter door rijden naar de Eifel

Comment

• Toegegeven, ge zijt er snel dooruit. Oude en Nieuwe Planck zijn wel tof, parcours van heuvelklim Teuven ook.
                                    Maar er zijn voldoende baantjes in de omgeving om u te amuseren

Comment

• Doe deze eens: http://www.routeyou.com/route/view/2...us-tongeren.nl

En dat gaat dan nog niet eens vol doorheen Voeren.

Comment

• Die stond al ergens bij "mijn favorieten", maar niet meer aan gedacht

Comment

• Denk dat ik morgen deze ga doen:

Comment

Working...
                                          X