Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenNope .
Ik moet gelukkig wel niet in de koffer zijn om het dak dicht te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenEen Marcos? Was de bestuurder een wat oudere heer met lange grijze manen? Want dan ken ik 'em.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Misschien volgend jaar eens proberen een Voeren-rit te organiseren...al is mijn route-kennis aan die kant niet echt uitgebreid.
VOERSTREEK: 133 Km
Beautiful route. Prachtige route. St. Truiden to Tongeren via N79 till Rijkel and start at the old castle. Via Groot-Gelmen, Mettekoven,Gutsenhoven Vechmaal, St.Pieterskapel, Lauw, Rutten, Mal, Visé, Aubel, Fouron-le-Compte, 's Gravenvoeren, Vaals (Drielandenpunt) Epen, Slenaken, Noorbeek, Miheer, Mesch, Moelingen, Lixhe, Canne, Vroenhoven, Alden-Biezen
Comment
-
Deze ga ik ook eens proberen, ideaal om mijn uitlaat in te branden binnenkort. Komt vlakbij mij, door Wechelderzande, dus ik kan daar altijd starten of eindigen
Comment
-
Ik laat dezer dagen geen enkele om-of binnenweg onaangeroerd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marliesje Bekijk BerichtenEen cabrio , daar zou ik ook wel eens willen in zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marliesje Bekijk BerichtenEen cabrio , daar zou ik ook wel eens willen in zittenTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audironi Bekijk BerichtenKan ik je uitnodigen
Comment
-
Comment
-
Ideaal weer om nog eens het dak neer te klappen en te genieten van deze prachtige nazomerse zondag!
Deze namiddag wordt de Z3 ook nog eens van stal gehaald en natuurlijk gaat de kap naar beneden .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Deze namiddag toch ruim 170 km erbij gezet op de kilometerteller van de Z3. Regio Geraardsbergen/Lessen/Ronse/Oudenaarde was aan de beurt.
Op zo'n momenten besef je nog maar eens hoe leuk cabriorijden is .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Godver, gisteren was het rommelmarkt vlak voor onze poort, waardoor ik niet buiten kon met m'n Barchetta. En juist zo'n mooi weer... Heel de dag mottig rondgelopen...
Had nog gedacht om haar gisteren buiten te zetten, maar het was nog aan het regenen... Dan toch maar niet gedaan
Comment
Comment