vanmorgen om 5u vertrokken naar het werk , kap open bij een 17 graden (en dat in oktober) ZALIG ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
En ook vandaag nog eens dakloos de baan opgegaan. Mooi zonnetje in combinatie met een frisse wind .
De cabrio's die ik tegenkwam, reden wel allemaal gesloten .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenmijn dak stond ook heel de dag open--------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtennog steeds prachtig cabrioweer en toch zie ik vrijwel geen wagens meer open liggen ...
Goed doenbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk heb de eer hoog gehouden. Al was het maar voor een paar kilometer: kap open, ruiten naar beneden en windnet naar beneden.
Goed doenbaarTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Vandaag ook een dikke 200 km gedaan met de Lotus en omdat ik mij niet zo goe voel ( snotvalling ) heb ik er het dak toch ook op gelaten hoor
Wel een grappig moment meegemaakt aan de school van mijn zoon :
dak was eraf en ik stond te wachten tot hij buitenkomt en een "Lotusfan" kwam een babbelke slaan en na de nodige complimenten vroeg hij : en uw dak zit in de koffer zeker ?
Ikke : nope op deze kun je geen dak krijgen
Heu zegt hij en als het begint te regenen ?
Ikke opnieuw : Ja dan best zorgen dat je een muts meehebt en vlug naar huis he
Zijn gezicht van die vent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenwindnet blijft nu wel omhoog bij mijOorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRamen toch liefst ook, anders heeft de verwarming weinig effect
ruiten en windnet omhoog en verwarming op maximum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichtenmss wel een lotusfan maar dan toch geen lotus-kenner
kheb vandaag ook aardig wat kilometers gereden (met dakje erop); al denk ik wel dat het vandaag nog vrij goed te doen ging zijn dakloos.
In stad was het te doen zonder kap , maar eenmaal je de grotere wegen deed was het toch maar frisjes zunne , dus dak lag er vlug op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenJamaja, je moet dakloos rijden, niet dakloos parkeren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenheb ook rondgereden ze. Mijn ergens geparkeerd zien staan misschien ?
--------------------------------------------------------------
Comment
-
Gisteren reed ik in de buurt van Beldert (Zeeland NL) toen me in de stomende regen een Peugeot 306 cabrio kruiste met de kap naar beneden. Was naar de bouwmarkt of Ikea geweest en dat materiaal paste blijkbaar niet in z'n koffer. De beste man keek dan ook niet bepaald gelukkig.
Comment
Comment