Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vanmorgen om 5u vertrokken naar het werk , kap open bij een 17 graden (en dat in oktober) ZALIG ...
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• En ook vandaag nog eens dakloos de baan opgegaan. Mooi zonnetje in combinatie met een frisse wind .

De cabrio's die ik tegenkwam, reden wel allemaal gesloten .
      BMW F30 316d Sportline - '13
      BMW Z3 1.8 -- '97
      --------------------------------------------------------------
      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• mijn dak stond ook heel de dag open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
          mijn dak stond ook heel de dag open
          Jamaja, je moet dakloos rijden, niet dakloos parkeren .
          BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

• nog steeds prachtig cabrioweer en toch zie ik vrijwel geen wagens meer open liggen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              nog steeds prachtig cabrioweer en toch zie ik vrijwel geen wagens meer open liggen ...
              Ik heb de eer hoog gehouden. Al was het maar voor een paar kilometer: kap open, ruiten naar beneden en windnet naar beneden.

Goed doenbaar
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Ik heb de eer hoog gehouden. Al was het maar voor een paar kilometer: kap open, ruiten naar beneden en windnet naar beneden.

Goed doenbaar
                windnet blijft nu wel omhoog bij mij

Comment

• Ramen toch liefst ook, anders heeft de verwarming weinig effect

Comment

• Vandaag ook een dikke 200 km gedaan met de Lotus en omdat ik mij niet zo goe voel ( snotvalling ) heb ik er het dak toch ook op gelaten hoor
                    Wel een grappig moment meegemaakt aan de school van mijn zoon :
                    dak was eraf en ik stond te wachten tot hij buitenkomt en een "Lotusfan" kwam een babbelke slaan en na de nodige complimenten vroeg hij : en uw dak zit in de koffer zeker ?
                    Ikke : nope op deze kun je geen dak krijgen
                    Heu zegt hij en als het begint te regenen ?
                    Ikke opnieuw : Ja dan best zorgen dat je een muts meehebt en vlug naar huis he

Zijn gezicht van die vent

Comment

• mss wel een lotusfan maar dan toch geen lotus-kenner

kheb vandaag ook aardig wat kilometers gereden (met dakje erop); al denk ik wel dat het vandaag nog vrij goed te doen ging zijn dakloos.
                      - Opel Speedster Driver -
                      http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        windnet blijft nu wel omhoog bij mij
                        Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Ramen toch liefst ook, anders heeft de verwarming weinig effect
                        Toen scheen de zon nog, daarjuist niet meer

ruiten en windnet omhoog en verwarming op maximum.

Comment

• Dit weekend met het dakje volledig open gereden ipv op kantelstand.
                          Verdoeme ik wou dat mijn dak er af kon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                            mss wel een lotusfan maar dan toch geen lotus-kenner

kheb vandaag ook aardig wat kilometers gereden (met dakje erop); al denk ik wel dat het vandaag nog vrij goed te doen ging zijn dakloos.
                            Denk het ook

In stad was het te doen zonder kap , maar eenmaal je de grotere wegen deed was het toch maar frisjes zunne , dus dak lag er vlug op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                              Jamaja, je moet dakloos rijden, niet dakloos parkeren .
                              heb ook rondgereden ze. Mijn ergens geparkeerd zien staan misschien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                heb ook rondgereden ze. Mijn ergens geparkeerd zien staan misschien ?
                                Nope!

BMW Z3 1.8 -- '97

Comment

• Gisteren reed ik in de buurt van Beldert (Zeeland NL) toen me in de stomende regen een Peugeot 306 cabrio kruiste met de kap naar beneden. Was naar de bouwmarkt of Ikea geweest en dat materiaal paste blijkbaar niet in z'n koffer. De beste man keek dan ook niet bepaald gelukkig.

Comment

• Regen + rijden kan geen kwaad, voel je niet.

Tenzij het echt hard regent, dan stop je best ff om je kap dicht te doen

Comment

• Hagelen doet wel pijn

Comment

• En een paar uur later begint het hier te hagelen.

Blij dat hij binnen stond

Comment

• Prachtige dag om cabrio te rijden.
                                          Ik heb dicht gereden

Moest teveel autostradekm's doen
                                          Op de terugweg wou ik open rijden.. maar goed dat ik het niet gedaan heb, ben zelfs nat geworden met het dak dicht

Comment

Working...
                                          X