Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanochtend open gereden naar het werk. Was nog doenbaar, vond ik. Ze voorspellen 16 graden vandaag, dus vanmiddag is m'n barchetta te spotten rond en op de ring in Roeselare . Zal nog een toerke doen in m'n middagpauze. Voor een keer dat ik haar nog eens kan uithalen...
    2000 Lancia Delta 1.9 TD
    2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
    eg

Comment

• Saab mocht ook weer open vandaag
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Schitterend vandaag
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Schitterend vandaag
          Ja

Wij hebben van 13u00 tot 22u00 vanavond op familiebezoek geweest

Comment

• Allerlaatste keer van het jaar vandaag

Comment

• Zalig, met of zonder dak ...

Oorspronkelijk geplaatst door REGLEMENT
              10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
              Last edited by Atenza; 01/11/2010, 12:02.
              Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
              Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• gisteren samen met mijne maat op de terugweg van Huy (filmpje)

Comment

• Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• vandaag was het weer heerlijk cabrioweer , ik krijg het nog steeds niet over m'n hart de Saab in z'n winterstalling te zetten ...

Comment

• Gisterenavond ook

Wel natte banen en behoorlijk vettig...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        vandaag was het weer heerlijk cabrioweer , ik krijg het nog steeds niet over m'n hart de Saab in z'n winterstalling te zetten ...
                        BBS LM's nu? Staan er knap onder, al vond ik de driespaaksvelgen toch ook wel een topper
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                          BBS LM's nu? Staan er knap onder, al vond ik de driespaaksvelgen toch ook wel een topper
                          neenee , nog steeds de 3spaaks Hirsch , de wagen op het filmke is de zwarte aero van mijne maat .

Comment

• Miljaarde... Ik heb nu exact een week m'n eerste cabrio, en de kap heeft nog geen enkele keer droog gestaan. Laat staan dat ik al open heb kunnen rijden. Komaan, gewoon een beetje zon, zo veel is dat toch niet gevraagd? Het moet niet eens boven nul zijn, ik doe wel een muts en handschoenen aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                              Miljaarde... Ik heb nu exact een week m'n eerste cabrio, en de kap heeft nog geen enkele keer droog gestaan. Laat staan dat ik al open heb kunnen rijden. Komaan, gewoon een beetje zon, zo veel is dat toch niet gevraagd? Het moet niet eens boven nul zijn, ik doe wel een muts en handschoenen aan
                              Maandag was zonnig!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                Miljaarde... Ik heb nu exact een week m'n eerste cabrio, en de kap heeft nog geen enkele keer droog gestaan. Laat staan dat ik al open heb kunnen rijden. Komaan, gewoon een beetje zon, zo veel is dat toch niet gevraagd? Het moet niet eens boven nul zijn, ik doe wel een muts en handschoenen aan
                                Ken dat.
                                Mijn cabje werd 2 jaar geleden ook in putje winter geleverd.
                                Geen haar op mijn hoofd dat er toen, en nu, aan denkt om dakloos te gaan rijden. Trouwens, mijn kap heeft een veiligheid waardoor deze vanaf 0° niet kan geopend worden.

Mocht het echt zo erg kriebelen bij jou om nu dakloos te rijden, succes ermee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Maandag was zonnig!
                                  Correct, maar er zat nog ijs op mijn kap. En de auto is nog te nieuw om het zomaar van de stoffen kap te durven krabben.
                                  Last edited by ; 23/12/2010, 12:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    Ken dat.
                                    Mijn cabje werd 2 jaar geleden ook in putje winter geleverd.
                                    Geen haar op mijn hoofd dat er toen, en nu, aan denkt om dakloos te gaan rijden. Trouwens, mijn kap heeft een veiligheid waardoor deze vanaf 0° niet kan geopend worden.

Mocht het echt zo erg kriebelen bij jou om nu dakloos te rijden, succes ermee.
                                    Allez nu, wat is dat nu?

Ik heb dinsdagavond nog de kap open gedaan op de snelweg, en zo naar huis gereden .

Goed, natriumlicht is natuurlijk niet zonlicht, maar het dak open doet toch nog goed bij temperaturen boven -2 op de snelweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten

Watje.

Zowel jij, als de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Allez nu, wat is dat nu?

Ik heb dinsdagavond nog de kap open gedaan op de snelweg, en zo naar huis gereden .

Goed, natriumlicht is natuurlijk niet zonlicht, maar het dak open doet toch nog goed bij temperaturen boven -2 op de snelweg
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Watje.

Zowel jij, als de auto
                                        Snottebellen, en zeker aangevroren, zijn niks voor mij.

Comment

• Aangevroren? Heeft die Audi geen verwarming?

Ik ben overigens abuis. Dinsdagavond heb ik ook nog open gereden. Enkele omstaanders konden daar niet mee overweg, getuige hun luide opmerkingen .

De ene riep "met het dak open...", de andere "allez, zal het ga ja, moet dat nu?"

Comment

Working...
                                          X