Vanochtend open gereden naar het werk. Was nog doenbaar, vond ik. Ze voorspellen 16 graden vandaag, dus vanmiddag is m'n barchetta te spotten rond en op de ring in Roeselare . Zal nog een toerke doen in m'n middagpauze. Voor een keer dat ik haar nog eens kan uithalen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenSchitterend vandaag
Wij hebben van 13u00 tot 22u00 vanavond op familiebezoek geweest
Comment
-
Zalig, met of zonder dak ...
Oorspronkelijk geplaatst door REGLEMENT10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.Last edited by Atenza; 01/11/2010, 12:02.Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenvandaag was het weer heerlijk cabrioweer , ik krijg het nog steeds niet over m'n hart de Saab in z'n winterstalling te zetten ...nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenBBS LM's nu? Staan er knap onder, al vond ik de driespaaksvelgen toch ook wel een topperTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Miljaarde... Ik heb nu exact een week m'n eerste cabrio, en de kap heeft nog geen enkele keer droog gestaan. Laat staan dat ik al open heb kunnen rijden. Komaan, gewoon een beetje zon, zo veel is dat toch niet gevraagd? Het moet niet eens boven nul zijn, ik doe wel een muts en handschoenen aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenMiljaarde... Ik heb nu exact een week m'n eerste cabrio, en de kap heeft nog geen enkele keer droog gestaan. Laat staan dat ik al open heb kunnen rijden. Komaan, gewoon een beetje zon, zo veel is dat toch niet gevraagd? Het moet niet eens boven nul zijn, ik doe wel een muts en handschoenen aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenMiljaarde... Ik heb nu exact een week m'n eerste cabrio, en de kap heeft nog geen enkele keer droog gestaan. Laat staan dat ik al open heb kunnen rijden. Komaan, gewoon een beetje zon, zo veel is dat toch niet gevraagd? Het moet niet eens boven nul zijn, ik doe wel een muts en handschoenen aan
Mijn cabje werd 2 jaar geleden ook in putje winter geleverd.
Geen haar op mijn hoofd dat er toen, en nu, aan denkt om dakloos te gaan rijden. Trouwens, mijn kap heeft een veiligheid waardoor deze vanaf 0° niet kan geopend worden.
Mocht het echt zo erg kriebelen bij jou om nu dakloos te rijden, succes ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMaandag was zonnig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenKen dat.
Mijn cabje werd 2 jaar geleden ook in putje winter geleverd.
Geen haar op mijn hoofd dat er toen, en nu, aan denkt om dakloos te gaan rijden. Trouwens, mijn kap heeft een veiligheid waardoor deze vanaf 0° niet kan geopend worden.
Mocht het echt zo erg kriebelen bij jou om nu dakloos te rijden, succes ermee.
Ik heb dinsdagavond nog de kap open gedaan op de snelweg, en zo naar huis gereden .
Goed, natriumlicht is natuurlijk niet zonlicht, maar het dak open doet toch nog goed bij temperaturen boven -2 op de snelweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenGeen haar op mijn hoofd dat er toen, en nu, aan denkt om dakloos te gaan rijden. Trouwens, mijn kap heeft een veiligheid waardoor deze vanaf 0° niet kan geopend worden.
Watje.
Zowel jij, als de auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAllez nu, wat is dat nu?
Ik heb dinsdagavond nog de kap open gedaan op de snelweg, en zo naar huis gereden .
Goed, natriumlicht is natuurlijk niet zonlicht, maar het dak open doet toch nog goed bij temperaturen boven -2 op de snelwegOorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWatje.
Zowel jij, als de auto
Comment
-
Aangevroren? Heeft die Audi geen verwarming?
Ik ben overigens abuis. Dinsdagavond heb ik ook nog open gereden. Enkele omstaanders konden daar niet mee overweg, getuige hun luide opmerkingen .
De ene riep "met het dak open...", de andere "allez, zal het ga ja, moet dat nu?"
Comment
Comment