Dit jaar heb ik de hardtop er nog niet afgehad sinds ie erop zit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDit jaar heb ik de hardtop er nog niet afgehad sinds ie erop zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAangevroren? Heeft die Audi geen verwarming?
Ik ben overigens abuis. Dinsdagavond heb ik ook nog open gereden. Enkele omstaanders konden daar niet mee overweg, getuige hun luide opmerkingen .
De ene riep "met het dak open...", de andere "allez, zal het ga ja, moet dat nu?"
Voor de opmerkingen alleen al, zou ik het dak al dicht laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenNet daarom moet ik nooit een hardtop hebben. Zou bij mij enkel plaats innemen in de garage.Last edited by Lotuzzz; 23/12/2010, 13:43.
Comment
-
-
Comment
-
En in de zomer airco op zeker
Heb ik ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn in de zomer airco op zeker
Heb ik ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn in de zomer airco op zeker
Heb ik ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEuh... ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKoop dan een A3 met een vast dak eh, ziet tenminste nog wat uit ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDus airco en zetelverwarming, maar het dak blijft toch toe?
Windscherm installeren en gaan met de banaan.
Straks nog eens madam onder haar voeten geven dat het dak van de einser al een tijd niet meer open is geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenYep.
You people make me sick.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJij bent dus zo'n typische cabriokoper die dat koopt om een cabrio te hebben, maar enkel te gebruiken als het tussen de 20 en 25° C is en zonnig
You people make me sick.
Comment
Comment