Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag ook wat dakloos rondgereden in men neef zen mx5
    echt grappig als ge die ander mensen met hun mond open ziet kijken terwijl het eigenlijk niet zo koud is in de auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      http://www.youtube.com/watch?v=-3GFv...1&feature=fvwp

"...stoelverwarming op standje sambal..."
      Met de vensters af en geen windnet... die hards

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Met de vensters af en geen windnet... die hards
        Vooral het windnet is van levensbelang, zijruitjes kunnen dan gerust naar beneden....maar zonder windnet

Ze hebben wel zetelverwarming...misschien het enige dat ik mis op de mijne
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Op de Stelviopas,zonder windnetje of verwarming...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
            Op de Stelviopas,zonder windnetje of verwarming...

Hahaa , zalig

Comment

• Bij deze is Stivo de king

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Ze hebben wel zetelverwarming...misschien het enige dat ik mis op de mijne
              Dat valt na te plaatsen

Comment

• Net hetzelfde bij mij, en heb hier afgelopen weken meer dan 200 km mee gedaan in de sneeuw

Comment

• Dj Oli in de sneeuw,zonder muts.....petje af

Comment

zonder muts.....petje af
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Bij deze is Stivo de king
                      Op AF, ja. In Engeland zijt ge op dat moment nog altijd een pussy

j/k, blijft indrukwekkend (idem voor de roadtrip zelf).
                      @stivo: Hoe is het ondertussen met de schouder?

Dat valt na te plaatsen
                      Very true.
                      Kans is redelijk groot dat dat er nog in gaat komen, m'n zetels uiteenhalen is supersimpel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Op AF, ja. In Engeland zijt ge op dat moment nog altijd een pussy
                        Britten

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

't zijn toch echt helden

Maar ook daar heb je de onwetenden:

+ YouTube Video

Comment

• Tja, wat doe je tijdens een cabrio-rit als het begint water te gieten...
                          Gelukkig heeft er dan iemand een handdoek bij
                          Was ergens begin juli deze zomer..

Comment

• 't Voelt wat belachelijk na die reeks "helden", maar bon, gisteren dan toch de kap naar beneden kunnen doen voor een tweetal uur binnenbaantjes rond het Kortrijkse. Ter verdediging: ik had (heb) een verkoudheid, dat is ook al een vorm van heldhaftigheid

Comment

• Cabrio rijden wanneer de meesten je voor zot zouden verklaren is sowieso een vorm van heldhaftigheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                @stivo: Hoe is het ondertussen met de schouder?
                                Met de schouder gaat het momenteel prima,maar ik vrees dat die cortizone spuit maar een tijdelijke oplossing is. Als het aan mij ligt mogen ze opereren zodat het tegen de zomer in orde is,maar mijn kinesist raad aan om nog even af te wachten.

Comment

Met de schouder gaat het momenteel prima,maar ik vrees dat die cortizone spuit maar een tijdelijke oplossing is. Als het aan mij ligt mogen ze opereren zodat het tegen de zomer in orde is,maar mijn kinesist raad aan om nog even af te wachten.
                                  Anders is het wel een zeer rot souvenir van een heerlijke trip.

Hier schijnt de zon opeens lekker...tijd voor een ritje

Comment

• Cabrio rijden

Comment

• Net terug, m'n ritje bleef maar uitbreiden onderweg

Fak, zo zalig. Windnet omhoog en verwarming op stand "goed doorbakken" ==> perfectheid, zelfs nog een tijdje gereden met de ruiten naar beneden.

Comment

• 't Was me de voorbije week al eens keer gelukt om het dak naar beneden te laten, maar vandaag was het écht fantastisch: geen flets zonnetje, maar iets dat echt warmte gaf. En dat samen met een heldere blauwe lucht. Spijtig dat het tegenwoordig zo rap donker wordt

Comment

• Bah, m'n barchetta staat al meer dan een maand stil... Hij staat bij m'n schoonouders te slapen en ik wacht altijd op droog weer om hem uit te halen. Telkens we naar daar gaan is het natuurlijk rotweer (zoals vrijdag)... Gisteren dan zo'n schoon weer... Komt tijd dat ik hem thuis kan stallen, dat ik zo'n mooie dagen niet meer onbenut laat!
                                          2000 Lancia Delta 1.9 TD
                                          2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                                          eg

Comment

Working...
                                          X