Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al meer dan 2 maand niet meer gereden

Comment

• Top Gear over cabrio's

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(negeer 6:20 van deel 1 )

Comment

• Wat Top Gear betreft, wie van dit soort wagens houdt, moet zeker de laatste aflevering van Top Gear eens bekijken: The Three Wise Men. Prachtig!
        2000 Lancia Delta 1.9 TD
        2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
        eg

Comment

• Nja, die Z3 hoorde daar niet thuis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
            Wat Top Gear betreft, wie van dit soort wagens houdt, moet zeker de laatste aflevering van Top Gear eens bekijken: The Three Wise Men. Prachtig!
            Dat komt ge ook alleen maar zeggen omdat de Fiat "gewonnen" heeft

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Nja, die Z3 hoorde daar niet thuis
            Tof, zo'n automaat in zo'n auto...
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Dat komt ge ook alleen maar zeggen omdat de Fiat "gewonnen" heeft
              Welja, het was ook wel terecht hé

Nee, ik zie Top Gear gewoon graag (zoals de meesten hier waarschijnlijk). Was dan ook een aflevering over dakloze ritjes, dusja .

Vind het wel prachtig als je je eigen model eens ziet passeren en ze er toch wel positief over zijn

Dit weekend mogelijks nog eens m'n beestje kunnen uitlaten, ze voorspellen toch droog en redelijk warm weer...
              2000 Lancia Delta 1.9 TD
              2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
              eg

Comment

• Ik vond eerlijk gezegd ook wel dat 'ie terecht gewonnen is, was ook mijn favoriet uit de 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                  Welja, het was ook wel terecht hé
                  Ik heb ook interesse gehad voor een Barchetta toen ik op zoek ging naar een auto, qua carrosserie vind ik ze nog altijd knap maar vooral in het interieur merkt ge het verschil met mijn NA'tje
                  En aangezien een NB geen klapkoplampen heeft, zou ik ook de Barchetta kiezen

Nee, ik zie Top Gear gewoon graag (zoals de meesten hier waarschijnlijk). Was dan ook een aflevering over dakloze ritjes, dusja .

Vind het wel prachtig als je je eigen model eens ziet passeren en ze er toch wel positief over zijn
                  Volledig mee eens

Dit weekend mogelijks nog eens m'n beestje kunnen uitlaten, ze voorspellen toch droog en redelijk warm weer...
                  Yes, weer prutsen om de hardtop eraf te doen hier.
                  But it's worth it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Ik heb ook interesse gehad voor een Barchetta toen ik op zoek ging naar een auto, qua carrosserie vind ik ze nog altijd knap maar vooral in het interieur merkt ge het verschil met mijn NA'tje
                    Idem

Dingen zijn ook een serieus pak sneller dan je zou denken. En betrouwbaar
                    Maar de staat van de meesten die te koop stonden hielp niet mee, en het interieur vond ik vrij krap.

Comment

• Blackfox, wat zijn de gevolgen van een open dak bij het slipstreamen? Gewoon uit interesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        En betrouwbaar

Maar de staat van de meesten die te koop stonden hielp niet mee, en het interieur vond ik vrij krap.
                        True, er staan heel wat Barchetta's te koop in redelijk slechte staat, maar de prijs is er ook wel naar. Een vergelijkbare NB (want een NA is eigenlijk een generatie ouder) kost nog altijd een pak meer.

Qua interieur...tsjah...mijn zetels heb ik uitgehold voor toch maar wat extra ruimte te hebben en ik zit nog altijd met m'n knieën net niet tegen het stuur: interieurruimte was niet echt een prioriteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Blackfox, wat zijn de gevolgen van een open dak bij het slipstreamen? Gewoon uit interesse
                          Geen idee, met die kist slipstream ik niet want dan zien ze mij niet meer

Ik weet wel dat het met het dak open langer duurt eer je aan 200 zit, maar het lawaai daarentegen valt dan weer beter mee!

Comment

Geen idee, met die kist slipstream ik niet want dan zien ze mij niet meer

Ik weet wel dat het met het dak open langer duurt eer je aan 200 zit, maar het lawaai daarentegen valt dan weer beter mee!
                            Idem, de 330ci gaat ca 10km/h minder qua topsnelheid...

Waarschijnlijk wegens mijn uitstekend hoofd! Aan die snelheid gaan vliegen ook gewoon quasi door me heen...een hommel zou m'n dood betekenen, of op z'n minst permanente blindheid aan 1 oog

Comment

• Jij komt echt letterlijk boven de raamstijl uit?

Comment

Jij komt echt letterlijk boven de raamstijl uit?

Ik moet toch vrij krom gaan zitten om alles binnenboord te houden

Adds to the johnny gehalte hé

Comment

• Moet een zalig zicht zijn

Comment

Moet een zalig zicht zijn
                                    It absolutely isn't

Comment

It absolutely isn't
                                      Ik heb niet gezegd dat het voor jou zalig moet zijn eh

Comment

Ik heb niet gezegd dat het voor jou zalig moet zijn eh

Als je zalig als compleet ridicuul definieert, akkoord!

Comment

It absolutely isn't
                                          Dju, ik dacht dat ik er nog 1 had van u in mijn ex M3. Was ongeveer samen getrokken met deze...

Comment

Working...
                                          X