Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
En vanmiddag een paar overuren opgenomen en besloten om opnieuw de Z3, weliswaar dakloos , van stal te halen voor een funritje.
't Was frisjes maar o zo zalig . De frisse winterlucht in combinatie met volle zon en een quasi straalblauwe hemel. Voor mij mag de lente snel aanvangen .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Het was inderdaad goed doenbaar om dakloos te rijden. Ik was zo gelukkig dat ik m'n Barchetta nog eens thuis had en kon uitlaten.
Dat de lente er nu maar rap komt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenJa, laat het voorjaar maar beginnen!!!
Hier een filmpje van voorjaar 2010, ritje naar de Eifel. Top-down,
http://www.youtube.com/watch?v=7BW1MwUNmyo'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Hehe, toch vroeger inschrijven?
Sinds zaterdag voortdurend dakloos rondgereden
's ochtends om kwart na 7 richting werk onder de blote hemel --> goed begin van de dag
Gisterenmorgen wel viese blik gekregen Stond aan een rood licht om links af te slaan en kijk even naar rechts....gast die mij kwaad zit aan te kijken. WTF?
Nuja, ik zou ook kwaad kijken als ik met een Pug 307CC moest rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHehe, toch vroeger inschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNuja, ik zou ook kwaad kijken als ik met een Pug 307CC moest rijden
Comment
-
Gisteren straaalende zon en 10 graden. Twee uur lang met de kap naar beneden. Plenty andere auto's op de weg. Maar geen enkele andere cabriorijder die z'n dak plat had. Nochtans staan ze tijdens hun wintersportvakantie bij veel lagere temperaturen op de latten, zonder carrosserie rond hun lijf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenGisteren straaalende zon en 10 graden. Twee uur lang met de kap naar beneden. Plenty andere auto's op de weg. Maar geen enkele andere cabriorijder die z'n dak plat had. Nochtans staan ze tijdens hun wintersportvakantie bij veel lagere temperaturen op de latten, zonder carrosserie rond hun lijf!
Comment
Comment