Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• na 3 maanden de Saab nog eens ff uit de garage gehaald , 14 graden en volop zon , ZALIG

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• En vanmiddag een paar overuren opgenomen en besloten om opnieuw de Z3, weliswaar dakloos , van stal te halen voor een funritje.

't Was frisjes maar o zo zalig . De frisse winterlucht in combinatie met volle zon en een quasi straalblauwe hemel. Voor mij mag de lente snel aanvangen .
        BMW F30 316d Sportline - '13
        BMW Z3 1.8 -- '97
        --------------------------------------------------------------
        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Van frisjes heb ik niet veel gemerkt. Ik vond het lekker warm, zelfs al was het buiten maar een slordige 12 graden. Ik weet nu alvast dat je mét een windscherm een stuk van de cabinewarmte binnenhoudt

Comment

• Het was inderdaad goed doenbaar om dakloos te rijden. Ik was zo gelukkig dat ik m'n Barchetta nog eens thuis had en kon uitlaten.

Dat de lente er nu maar rap komt!
            2000 Lancia Delta 1.9 TD
            2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
            eg

Comment

• Ja, laat het voorjaar maar beginnen!!!
              Hier een filmpje van voorjaar 2010, ritje naar de Eifel. Top-down,

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• net een dakloos ritje gaan doen.. zalig weer
                onderweg een Elise met hardtop tegengekomen, van een omgekeerde wereld gesproken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                  Ja, laat het voorjaar maar beginnen!!!
                  Hier een filmpje van voorjaar 2010, ritje naar de Eifel. Top-down,

http://www.youtube.com/watch?v=7BW1MwUNmyo
                  Bij mij begint het toch ook al te kriebelen om de S2000 eens van stal te halen, maar ik ga toch nog een maandje wachten voordat ik m uit de schorsing haal.
                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• ben vandaag nog eens met de caab gaan werken , daarjuist terug naar huis met dakske open en mutske op

Comment

• Allez, de echten komen ook eens buiten

Comment

• ik zag al 2 dagen allerlei cab's open rijden , terwijl ik met de "dichte" weg was , dat begon toch stilaan te wringen zenne

Comment

• Ik ben nog gisteren mijn zus van't school gaan halen met de 207cc ..
                          Airco op 20°c gezet, lukte wel .

Comment

• Veel cabrio's al gezien vandaag en gisteren, heerlijk

Hopelijk zijn mijn platen er deze week nog

Comment

• Hehe, toch vroeger inschrijven?

Sinds zaterdag voortdurend dakloos rondgereden
                              's ochtends om kwart na 7 richting werk onder de blote hemel --> goed begin van de dag

Gisterenmorgen wel viese blik gekregen Stond aan een rood licht om links af te slaan en kijk even naar rechts....gast die mij kwaad zit aan te kijken. WTF?

Nuja, ik zou ook kwaad kijken als ik met een Pug 307CC moest rijden
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Hehe, toch vroeger inschrijven?
                                AMG plaat eh

Comment

• En dan in het klein een "n" ertussen plakken?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Zou vet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Nuja, ik zou ook kwaad kijken als ik met een Pug 307CC moest rijden

Comment

• Gisteren straaalende zon en 10 graden. Twee uur lang met de kap naar beneden. Plenty andere auto's op de weg. Maar geen enkele andere cabriorijder die z'n dak plat had. Nochtans staan ze tijdens hun wintersportvakantie bij veel lagere temperaturen op de latten, zonder carrosserie rond hun lijf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                          Gisteren straaalende zon en 10 graden. Twee uur lang met de kap naar beneden. Plenty andere auto's op de weg. Maar geen enkele andere cabriorijder die z'n dak plat had. Nochtans staan ze tijdens hun wintersportvakantie bij veel lagere temperaturen op de latten, zonder carrosserie rond hun lijf!
                                          Ik heb ook open gereden gisteren ... ze hebben er zelfs ne foto van genomen

Comment

Working...
                                          X