Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk

Comment

• Vanmiddag een ritje van 30 km met de scooter van mijn vader gedaan, dakloos natuurlijk . Daarna de Z3 van stal gehaald voor een korte rit van zo'n 25 km.

Denk dat ik maandagavond de Audi nog eens op stal laat en verwissel voor de Z3. Want dinsdag zal terug een mooie dag worden .

Cabrio rijden blijft toch .
      BMW F30 316d Sportline - '13
      BMW Z3 1.8 -- '97
      --------------------------------------------------------------
      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Gisteren een SLR Roadster aan de lichten zien staan met dakje open Wat een verschijning

Comment

• De hardtop gaat er weer af, dus ik ga vandaag mijn eerste dakloze ritje van het jaar doen met de S2000
          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• 's wel laat eh.

Comment

• Echt he, als ik de mijne zo laat eraf haalde zou ik dat nooit posten

Then again, ik zie nog dagelijks hardtops rondrijden, of gewoon gesloten softtops. What are they waiting for?
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 30°.

W3N is ook zo'n loser

Comment

• Nee, bij 30 graden rijden die ook dicht, met de airco op.

Comment

• Gisterenavond (nacht) om 19u30 reed ik nog open rond, op de snelweg. Gelukkig dat ik toen de blikken van de andere chauffeurs niet goed kon zien

Comment

• Hoeveel cabrio's ik niet heb gezien vandaag ....

ALLEMAAL DICHT !!!

Comment

• De dakloze plaat van de dag.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Arsenal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          's wel laat eh.
                          Tja, de auto is nog maar sinds 2 weken uit de schorsing en ik had nog niet echt zin/tijd gehad om m eraf te halen. Ik heb vandaag wel de hele dag met het dak omlaag gereden, echt zalig om zo te rijden
                          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Verdikke, m'n barchetta staat weer bij de schoonouders om wat plaats te hebben in de garage voor de andere wagens, en tis dan juist zo'n schoon weer
                            2000 Lancia Delta 1.9 TD
                            2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                            eg

Comment

• Wie rijdt vandaag naar waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Wie rijdt vandaag naar waar?
                                naar m'n werk ...
                                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ik ga zometeen even een ritje doen door de zeeuws-vlaamse polders denk ik. Het is hier echt fantastisch goed weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                    naar m'n werk ...
                                    Dommage fromage

Comment

• Uittreksel:

Het begint bij de juiste cabrio. Vierzitter? Fout! Vierzitter en met vier volwassenen? Extra fout! Voorwielaangedreven cabrio? Twijfelachtig… Voorwielaangedreven diesel cabrio? Fout! Diesel en cabrio gaan sowieso niet samen.
                                      In de cabrio met alle raampjes omhoog en je eigen raampje omlaag? Fout! Midden in de winter met -5 ºC met dikke jas aan, (stoel)verwarming aan, ramen omhoog en windscherm op want “echte cabrio rijders rijden 4 seizoenen open”? Gay! In je eentje over de boulevard cruisen in je cabrio? Gay! Over de boulevard cruisen met de muziek te hard aan? Extra gay!
                                      Met je petje in de cabrio? Fout! Het automerk op het petje in de cabrio? Gay! Met twee mannen in een cabrio? Gay!
                                      't is eindelijk officieel: de helft van de posters in deze thread is zo gay als een ei. Ge moogt nu allemaal uit de kast komen Ik zal als eerste beginnen. 'k Moet er wel eerst inkruipen, in die kast, maar bon, dat kan geen bezwaar zijn.

Comment

• Geen petje, geen diesel, geen FWD, geen 4 plaatsen, meestal alleen rijden, niet echt cruisen(:ninja).... ik ben goed bezig

Behalve dat van in de winter cabrio-rijden, looking gay while acting like a tough guy

Comment

• Ik ben slecht bezig dan

Juiste aandrijving, juiste brandstof, juiste aantal plaatsen (+ motor op de juiste plaats ), en enkel mijn eigen ruitje omlaag ziet idd dom uit en zetelverwarming heb ik (nog) niet

Petje in de auto, boulevard cruisen, muziek te hard en met 2 mannen (soms zelfs met beide een roze t-shirt of hemd ) komt ook wel eens voor

Comment

Working...
                                          X