Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaterdag via een grote omweg van Leuven naar Westerlo gereden (Bierbeek, Lubbeek, St-Joris Winge...)
    Zondag van Zolder naar Westerlo binnendoor, langs Lummen, Meldert, Schaffen, Zichem, Averbode...)

Heerlijke streken met wat heuveltjes en bochtjes
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mijn kop is rood, maar het was het waard
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Dit weekend weer heerlijk wat ritjes dakloos, wel met petje anders verbrandt mijn hoofd binnen de kortste keren (Weelderige haarbos, is uit een ver verleden )

Comment

• Dit weekend toch ook + 400 km met de Lotus gereden waarvan 75% dakloos

Comment

• Het was heerlijk weer om dakloos te rijden ja
            @toere: ik kwam in Zeeuws-Vlaanderen een oranje Lotus tegen, maar ik denk niet dat jij dat was? Wel een prachtige en opvallende kleur dat oranje
            Last edited by SToRM81; 11/04/2011, 12:36.
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Na 600km topdown gisteren ziet mijn kop eruit alsof ik gaan skiën ben! Volgende keer toch maar de zonnecrème niet vergeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                @toere: ik kwam in Zeeuws-Vlaanderen een oranje Lotus tegen, maar ik denk niet dat jij dat was? Wel een prachtige en opvallende kleur dat oranje

Als Zeeuws-Vlaanderen in de buurt van Leuven ligt kan het ... anders niet

Comment

• Terug cabrio rijden

Comment

• Ik reed al langer cabrio dit jaar, maar dit is gewoonweg schitterend...
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb zondag aan + 200 km/uur gereden met de kap eraf ....

Was wel veel windgeruis

In Duitsland natuurlijk !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        In Duitsland natuurlijk !!!
                        tzal wel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Ik reed al langer cabrio dit jaar, maar dit is gewoonweg schitterend...
                          ²
                          Heerlijk weer
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            ²
                            Heerlijk weer
                            En ramen neer

En achter andere open auto's cruisen (gisteren Boxster)

En ik heb ontdekt hoe ik plofjes maak
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Afgelopen zondag met 30 S2000's achter elkaar aan een vlot tempo over prachtige landweggetjes gereden, allemaal met het dak open uiteraard. Dat was ook zalig
                              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                En ramen neer

En achter andere open auto's cruisen (gisteren Boxster)

En ik heb ontdekt hoe ik plofjes maak
                                Koude motor en lage toeren zijn een gigantisch succes bij mij, ahzo ploffen en knallen

Tijd voor een andere uitlaat, unleash the plofjes

Gisteren nutteloos dakloos gaan raggen
                                Vandaag ziek

Comment

• Vanmiddag voor de fun een ritje gemaakt, na een half uur het windscherm naar benedengeklapt en de ruiten een tikkeltje naar beneden want het werd gewoon veel te warm binnenin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Gisteren nutteloos dakloos gaan raggen
                                    Vandaag ziek
                                    Herkenbaarheid op beide punten

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Vanmiddag voor de fun een ritje gemaakt, na een half uur het windscherm naar benedengeklapt en de ruiten een tikkeltje naar beneden want het werd gewoon veel te warm binnenin.
                                    Windnetten en ruiten horen nu eenmaal niet omhoog te zijn.
                                    Alleen 's morgens op weg naar het werk mag dat (voorlopig) nog.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• de mijne is afgehaald , hopelijk heb ik vlug terug ene
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Wat een zalig weer! Deze week een hele benzinetank leeg gereden zonder dat ik ergens naartoe moest. Paar leuke wegjes ontdekt en de MX-5 goed op zijn staart getrapt. Genieten²
                                        Denk dat ik al een maand niet meer gesloten rondgereden heb en doe toch een 300-400 km/week, heerlijk!

Comment

• ik ben vol ongeduld , volgende week heb ik de mijne en het gaat regenen ...
                                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                                          X