Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat heb je gekocht dan? Het is nu wel perfect cabrioweer moet ik zeggen
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
      Wat heb je gekocht dan? Het is nu wel perfect cabrioweer moet ik zeggen

8N roadster
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ziet er goed uit!
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Mijn heel interieur is geel

Comment

• Auto 's voormiddags gewassen en in de garage gezet (poort open), 2 uurtjes later al een mooi laagje stof.

Dan maar gaan rijden door boerenbaantjes, stofferig werd hij toch.

Facepalm voor deze trouwens, ruitje wel half naar beneden gedraaid
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 'ie vind het mss leuker als het een coupé zou zijn.

Comment

• Where's the fun in that?

Nee, weet het wel...maar toch.

Comment

• Nja pas op, sommige mensen hebben écht een goede reden.

In de MG club is er iemand met een witte TF die in de zomer met de hardtop en de airco aan rijdt.
                  Die kerel kan niet tegen de zon, maar rijdt dus wel in de mindere seizoenen zonder de hardtop

Comment

• Dan is het wel toegelaten

Comment

• Ben er zeker van dat de rest van gesloten België gewoon wankers zijn hoor

Comment

• terug cabrio ritjes maken , zalig

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Ben er zeker van dat de rest van gesloten België gewoon wankers zijn hoor
                          Deze wanker rijd ook bij temperaturen onder nul open. Maar vorige week heb ik midden op de dag, na 2 uur snelweg, de kap toch netjes dicht gedaan. En met reden, want 's avonds bleek ik een lichte zonneslag te hebben. En dit weekend was de kap ook dicht, want we zaten met z'n drieën in de auto en een koffer vol bagage. Dan krijg je die kap echt niet open.

Comment

• Mijne koffer kan zo vol baggage zijn als maar kan, mijn dak gaat altijd nog open

Met 3 in de auto is een ander probleem

Comment

• In volle zomer reed ik ook met de kap toe, veel te warm.

Temperatuur rond het vriespunt, het zonneke en een goede sjaal, het ideale cabrioweer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                In volle zomer reed ik ook met de kap toe, veel te warm.

In de Lotus is het niet aangeraden om met de kap toe te rijden in de zomer

( geen airco )

Comment

• HAHA, hier staat een pug, cabrio, top down XD en 't is aan het regenen, kan dit kwaad?
                                  Kan ik die dichtdoen zonder sleutels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    HAHA, hier staat een pug, cabrio, top down XD en 't is aan het regenen, kan dit kwaad?
                                    Kan ik die dichtdoen zonder sleutels?
                                    Ge kunt nix doen :p
                                    Kan geen kwaad .. Alleen dat ge mss een klein zwembadje hebt

Comment

• hmmmm.... weer die heerlijke ritjes met de top open

Comment

• Deze schreeuwt om een nummerplaat houder!
                                        Tenzij je geld krijgt van garage Verstraeten

Comment

• Ik kan de dagen dat ik met het dak dicht heb gereden op 1 hand tellen sinds ik mijn kar in maart terug heb ingeschreven bedenk ik me net

Comment

Working...
                                          X