*virtuele thumbs-up*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk kan de dagen dat ik met het dak dicht heb gereden op 1 hand tellen sinds ik mijn kar in maart terug heb ingeschreven bedenk ik me net
De wind wordt wel frisser heb ik de indruk...maar de blazers op max en zetelverwarming passen daar wel een mouw aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenIk rij ook al elke dag open.
Zonneschijn = open dak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHet lag niet aan het cabrio-rijden in dat geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichtentss, geen regen= dak open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk BerichtenMmm, weet het niet, draaide rechtsaf op een rotonde met gebruik van richtingaanwijzer, dan zal het daarvoor geweest zijn, want niemand anders gebruikt die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenOp een rotonde kan je alleen maar rechts afdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenOp een rotonde kan je alleen maar rechts afdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenSinds mei geen posts meer.
Iedereen nog vrolijk dakloos?
Als het motregent: ook jep!
Als ik een kater heb en 's morgens enkel 65 km snelweg moet doen: ZEKER JEP!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls ik een kater heb en 's morgens enkel 65 km snelweg moet doen: ZEKER JEP!Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
Comment