Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet was het ook perfect doenbaar
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Deze week op de E19, bewolkt niets aan de hand, ineens stortbui
      Zolang ik boven de 70 reed was er niets aan de hand , toch maar in rumst op de parking om dicht te leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
        Deze week op de E19, bewolkt niets aan de hand, ineens stortbui
        Zolang ik boven de 70 reed was er niets aan de hand , toch maar in rumst op de parking om dicht te leggen.
        70 is bij mij ook het minimum
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Naar palamos heen en terug bijna constant open kunnen rijden.
          1976 Porsche 924 (verkocht)
          2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
          2011 Volvo V60 T6 AWD
          2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            70 is bij mij ook het minimum
            De blikken van andere weggebruikers waren wel geld waard
            Last edited by Rames; 14/08/2011, 03:13.

Comment

• Woensdag een heel dagje dakloos gereden. Wel blij dat er zetel verwarming en nekverwarming op zat.
              Op de E40 wel wat rare gebaren zien doen naar mij ( 's morgens was het maar 17 graden )
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Woensdag een heel dagje dakloos gereden. Wel blij dat er zetel verwarming en nekverwarming op zat.
                Op de E40 wel wat rare gebaren zien doen naar mij ( 's morgens was het maar 17 graden )
                wat moet ik mij daarbij voorstellen?
                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Woensdag een heel dagje dakloos gereden. Wel blij dat er zetel verwarming en nekverwarming op zat.
                    Daar heb ik nu een nooooit last van, van die rare gebaren

Comment

• Ik heb één keertje gehad dat iemand opmerkingen had dat ik het dak open had. Toegegeven, het vroor en er lag 5cm sneeuw, maar dat betekent niet dat open rijden een vorm van aanstellerij is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Ik heb één keertje gehad dat iemand opmerkingen had dat ik het dak open had. Toegegeven, het vroor en er lag 5cm sneeuw, maar dat betekent niet dat open rijden een vorm van aanstellerij is...
                        Hoe rijdt dat trouwens zo'n BMW in de sneeuw?

Comment

• Erg leuk

Comment

• Gisteren ook cabrio gereden. Vandaag waarschijnlijk ook. Ik kan wel maar maximum 70.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                              Gisteren ook cabrio gereden. Vandaag waarschijnlijk ook. Ik kan wel maar maximum 70.
                              ?? uitleg graag?

Comment

• Land Rover van 1959. 90 lukt nog net als je echt een lange baan hebt.
                                Maar cabrio rijden blijft zalig.

Comment

bij mij ook altijd als ik open rij in lichte regen en wnr het koud is en anders ook altijd eigenlijk.
                                  weet niet waarom.

Comment

• Deze avond toch maar m'n dak dichtgelaten. Terecht, blijkbaar. Al moet het ook wel een aparte ervaring zijn om in een gevulde badkuip met wielen rond te varen...

Comment

• Gisteren de Z3 ook nog eens buitengehaald en natuurlijk dakloos naar huis gereden. Vandaag toch maar besloten de A3 te nemen en gezien het verschrikkelijk weer, bleek dit de beste keuze te zijn .

Van't weekend zal het opnieuw eens dakloos te doen zijn...
                                      BMW F30 316d Sportline - '13
                                      BMW Z3 1.8 -- '97
                                      --------------------------------------------------------------
                                      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Deze ochtend ging het nog net met het dak plat, al had ik af en toe de ruitenwissers nodig. Maar daarnet, zo tussen 19u en 20u, was het regelrecht fantastisch. Niets zo fijn als cabriorijden richting ondergaande zon.

Comment

• Gisterenavond ook nog even dakloos gereden. Gevolg, vanmorgen weer opgestaan met keelpijn.

Comment

Working...
                                          X