Daarnet was het ook perfect doenbaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenDeze week op de E19, bewolkt niets aan de hand, ineens stortbui
Zolang ik boven de 70 reed was er niets aan de hand , toch maar in rumst op de parking om dicht te leggen.
Comment
-
Woensdag een heel dagje dakloos gereden. Wel blij dat er zetel verwarming en nekverwarming op zat.
Op de E40 wel wat rare gebaren zien doen naar mij ( 's morgens was het maar 17 graden )“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenWoensdag een heel dagje dakloos gereden. Wel blij dat er zetel verwarming en nekverwarming op zat.
Op de E40 wel wat rare gebaren zien doen naar mij ( 's morgens was het maar 17 graden )1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenWoensdag een heel dagje dakloos gereden. Wel blij dat er zetel verwarming en nekverwarming op zat.
Op de E40 wel wat rare gebaren zien doen naar mij ( 's morgens was het maar 17 graden )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk heb één keertje gehad dat iemand opmerkingen had dat ik het dak open had. Toegegeven, het vroor en er lag 5cm sneeuw, maar dat betekent niet dat open rijden een vorm van aanstellerij is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk BerichtenGisteren ook cabrio gereden. Vandaag waarschijnlijk ook. Ik kan wel maar maximum 70.
Comment
-
Land Rover van 1959. 90 lukt nog net als je echt een lange baan hebt.
Maar cabrio rijden blijft zalig.
Comment
-
Op de E40 wel wat rare gebaren zien doen naar mij ( 's morgens was het maar 17 graden )
bij mij ook altijd als ik open rij in lichte regen en wnr het koud is en anders ook altijd eigenlijk.
weet niet waarom.
Comment
-
Gisteren de Z3 ook nog eens buitengehaald en natuurlijk dakloos naar huis gereden. Vandaag toch maar besloten de A3 te nemen en gezien het verschrikkelijk weer, bleek dit de beste keuze te zijn .
Van't weekend zal het opnieuw eens dakloos te doen zijn...--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
Comment