Jij durft in de winter ook niet het dak af te doen, moet je nu ook niet komen klagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenGisterenavond ook nog even dakloos gereden. Gevolg, vanmorgen weer opgestaan met keelpijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenGisterenavond ook nog even dakloos gereden. Gevolg, vanmorgen weer opgestaan met keelpijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJij durft in de winter ook niet het dak af te doen, moet je nu ook niet komen klagen.
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenDa's minder fijn Was dat met windscherm en de ramen omhoog?
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDe geneugten van dakloos rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk heb jou nog al gezegd dat vanaf het vriespunt mijn kap niet meer naar beneden kan. Het heeft niks met niet durven te maken.
Ik dacht me te herinneren dat je dat niet wou omdat het te koud was ofzo
Wel balen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMeen je dat?
Ik dacht me te herinneren dat je dat niet wou omdat het te koud was ofzo
Wel balen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenJa echt, er zit een veiligheid op de kap zodat deze vanaf het vriespunt niet open kan. Straf, hé.
leve de kap die nog gewoon met de hand open & dicht gaat :p
ook veel sneller trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blackfox Bekijk Berichtenik had het er al lang uitgeflikkerd :d
12345
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devx Bekijk Berichtenleve de kap die nog gewoon met de hand open & dicht gaat :p
ook veel sneller trouwens
als t niet vriest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenJa echt, er zit een veiligheid op de kap zodat deze vanaf het vriespunt niet open kan. Straf, hé.
Comment
-
't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!
(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!
(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenWeten jullie wel wat een mise en plis moet kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenWeten jullie wel wat een mise en plis moet kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenMise en pils? Dat vind je toch in elk goed café?
Comment
Comment