Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jij durft in de winter ook niet het dak af te doen, moet je nu ook niet komen klagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Gisterenavond ook nog even dakloos gereden. Gevolg, vanmorgen weer opgestaan met keelpijn.
      Da's minder fijn Was dat met windscherm en de ramen omhoog?

Comment

Gisterenavond ook nog even dakloos gereden. Gevolg, vanmorgen weer opgestaan met keelpijn.
        De geneugten van dakloos rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Jij durft in de winter ook niet het dak af te doen, moet je nu ook niet komen klagen.

Ik heb jou nog al gezegd dat vanaf het vriespunt mijn kap niet meer naar beneden kan. Het heeft niks met niet durven te maken.

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
          Da's minder fijn Was dat met windscherm en de ramen omhoog?
          Mijn windscherm is deze zomer nog niet uit de hoes geweest. Dus zonder windscherm en met ramen omhoog.
          Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          De geneugten van dakloos rijden.
          Idd.

Comment

Ik heb jou nog al gezegd dat vanaf het vriespunt mijn kap niet meer naar beneden kan. Het heeft niks met niet durven te maken.
            Meen je dat?
            Ik dacht me te herinneren dat je dat niet wou omdat het te koud was ofzo

Wel balen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Meen je dat?
              Ik dacht me te herinneren dat je dat niet wou omdat het te koud was ofzo

Wel balen
              Ja echt, er zit een veiligheid op de kap zodat deze vanaf het vriespunt niet open kan. Straf, hé.

Comment

• Ik had het er al lang uitgeflikkerd

Comment

Ja echt, er zit een veiligheid op de kap zodat deze vanaf het vriespunt niet open kan. Straf, hé.

leve de kap die nog gewoon met de hand open & dicht gaat :p

ook veel sneller trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blackfox Bekijk Berichten
                    ik had het er al lang uitgeflikkerd :d
                    :d

12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door devx Bekijk Berichten
                      leve de kap die nog gewoon met de hand open & dicht gaat :p

ook veel sneller trouwens
                      Hé, de kap van mijn cabje niet onderschatten. In enkele seconden is dat open...

als t niet vriest.

Comment

• Ik heb ook keelpijn
                        ben er ook mee opgestaan vanochtend.
                        Ik kan niet eens m'n dak openschuiven x'D
                        mss met me ruiten open gereden maar dat kan het ook niet zijn...
                        Wat moeite met slikken ^^ ambetant om te eten

Comment

Zit er bij mij naar het schijnt ook op, maar dan vanaf -4.

Comment

• Oef!

Comment

• Manman wat een zwakke legumes

Alhoewel het toch wel fris aan de vis was op de moto

Comment

• 't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!

(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                  't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!

(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)
                                  Deze namiddag ook een ritje gedaan en heb meer cabrio's toe gezien dan open

Comment

• Weten jullie wel wat een mise en plis moet kosten?
                                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                      Weten jullie wel wat een mise en plis moet kosten?
                                      Zal wel de hoofdreden zijn denk ik van velen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                        Weten jullie wel wat een mise en plis moet kosten?
                                        Mise en pils? Dat vind je toch in elk goed café?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                          Mise en pils? Dat vind je toch in elk goed café?
                                          Krullen in je haar ?

Comment

Working...
                                          X