Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Krullen in je haar ?
    PILS toere PILS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      PILS toere PILS
      mmmmmmmmmmmm

Net mijn eerste Bockor van deze week open gedaan ... precies een engel die in mijn mond pist

Comment

mmmmmmmmmmmm

Net mijn eerste Bockor van deze week open gedaan ... precies een engel die in mijn mond pist
        Aah bockor, doet mij denken aan Kortrijk (binnekort terug op kot)
        Maar ben gestopt ('k zou nog een uitzondering durven maken voor een stella)

Comment

• Werken op zaterdag met weer zoals vandaag hoeft absoluut geen straf te zijn als je dakloos heen kunt rijden op compleet verlaten wegen

Ook de terugweg was heerlijk

Comment

• Heb gisteren verscheidene plekjes terpentijn van de kap mogen verwijderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Heb gisteren verscheidene plekjes terpentijn van de kap mogen verwijderen.
              Het had mss hier mee te maken?

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
              't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!

(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)

Comment

• Help, een autoforum-stalker.

Comment

• voor mij geen dakloze ritjes meer vandejaar..., mijnen hardtop stond lelijk in de weg in de garage en heb hem dan maar gemonteerd, 'k denk toch ni dat we nog veel te verwachten zullen hebben...

Comment

• Zwakke legume!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Zwakke legume!
                      i know...

Comment

• zonet nog een zalig ritje huiswaarts gehad aan een aangename 18°
                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Voor sommigen hier onder ons, niet verschieten maar ik heb gisteren ook nog dakloos rondgereden.

Comment

• Gisterenavond was zalig

Dak is al omlaag sinds gisterenmorgen, nu nog steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Gisterenavond was zalig

Dak is al omlaag sinds gisterenmorgen, nu nog steeds
                              Om 18uur heb ik gisteren beslist om ook nog een rit te doen van een kleine 2 uur ...
                              zonder dak natuurlijk

Comment

• Ik heb afgelopen vrijdag nog een dakloos ritje gedaan
                                Ik zit er ook aan te twijfelen om de hardtop te monteren, maar ik ga toch nog even een paar weken wachten. Ik ga spijt krijgen als ik niet met het dak open kan rijden als het zonnig is.
                                Voor komende vrijdag ziet het er toch ook weer goed uit tot nu toe.
                                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Zonnetje komt hier piepen , subiet de Lotus ook nog eens uitlaten

Comment

Zonnetje komt hier piepen , subiet de Lotus ook nog eens uitlaten
                                    In Lauwe is ze alweer verdwenen :p

Comment

• Zo dadelijk ook nog eens cabrio rijden

Comment

• Telt dat ook als ik gewoon met mijn ruit open rij
                                        ruit staat bijna altijd open
                                        'k luister graag naar het geronk van m'n motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Telt dat ook als ik gewoon met mijn ruit open rij
                                          ruit staat bijna altijd open
                                          'k luister graag naar het geronk van m'n motor
                                          Als je ziet hoeveel cabrio's dicht rijden, dan moet een ruitje open eigenlijk wel meetellen

Als mijn kap straks droog is, gaan we terug topless.

Comment

Working...
                                          X