Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenPILS toere PILS
Net mijn eerste Bockor van deze week open gedaan ... precies een engel die in mijn mond pist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtenmmmmmmmmmmmm
Net mijn eerste Bockor van deze week open gedaan ... precies een engel die in mijn mond pist
Maar ben gestopt ('k zou nog een uitzondering durven maken voor een stella)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHeb gisteren verscheidene plekjes terpentijn van de kap mogen verwijderen.
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten't Wordt tijd dat ze een verbod zetten op de verkoop van cabrio's aan mensen die het beschouwen als een mode-accessoire. Ik had vandaag weer handen te kort om te tellen hoeveel mensen er hun dak dicht houden bij een zacht zonnetje en een temperatuur van 25 à 30 graden. Dames en heren, knoop het goed in uw uren: een cabrio is geen Birkin Bag en ook geen Louboutin-stlletto. Het is een paraplu op wielen, en een paraplu, die doe je dicht als het niet regent!
(bon, en nu tijd vinden om het stof en de insecten met Jackson Pollock-ambities van mijnen Jet Black te wassen)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGisterenavond was zalig
Dak is al omlaag sinds gisterenmorgen, nu nog steeds
zonder dak natuurlijk
Comment
-
Ik heb afgelopen vrijdag nog een dakloos ritje gedaan
Ik zit er ook aan te twijfelen om de hardtop te monteren, maar ik ga toch nog even een paar weken wachten. Ik ga spijt krijgen als ik niet met het dak open kan rijden als het zonnig is.
Voor komende vrijdag ziet het er toch ook weer goed uit tot nu toe.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZonnetje komt hier piepen , subiet de Lotus ook nog eens uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenTelt dat ook als ik gewoon met mijn ruit open rij
ruit staat bijna altijd open
'k luister graag naar het geronk van m'n motor
Als mijn kap straks droog is, gaan we terug topless.
Comment
Comment