Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
    In Lauwe is ze alweer verdwenen :p
    Viel echt mee deze namiddag , veel zon gezien met slechts hier en daar een wolkje

Comment

• net weer ff dakloos afgekomen , het begint nu wel wat frisser te worden bij 11° (en korte mouwen) , leve stoelverwarming ...
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        net weer ff dakloos afgekomen , het begint nu wel wat frisser te worden bij 11° (en korte mouwen) , leve stoelverwarming ...
        stoelverwarming xD zetel
        hopelijk heb jij geen stoel in uw wagen

Comment

• Heldere hemel (lees: geen regen)? Subiet fleece en windbreker aan en dak plat!

EDIT: pfff... 't bleek vanochtend nog altijd 17 graden te zijn. Zat ik daar voor aap met mijn slecht-weer-kostuum aan. Grumbl.
          Last edited by ; 21/09/2011, 18:42.

Comment

• Er is nog beter dakloos weer in aantocht.

Comment

• Ik heb zo een tegenstrijdig gevoel bij cabrio's, dat dit enkel voor vrouwen is.
              en dat je als man er wat raar uit ziet in een cabrio.

Prove me wrong plzz?

'k zou echt niet weten welke cab te kopen als ik kon kiezen.
              koop je een een m3 cab. dan is het toch niet precies dat. een coupé model is toch mooier.

Ik heb ook nog nooit cabrio gereden

Comment

• Tegen vanavond zal er ook een 100 km open rijden opzitten (Woon-Werk). Doet echt eens deugd. Kwam met een grote smile op m'n gezicht aan op mijn bureau vanochtend. Was zelfs totaal niet koud, en toch geen enkele cabrio open gezien...
                2000 Lancia Delta 1.9 TD
                2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  Ik heb zo een tegenstrijdig gevoel bij cabrio's, dat dit enkel voor vrouwen is.

Prove me wrong plzz?

koop je een een m3 cab. dan is het toch niet precies dat. een coupé model is toch mooier.

Dat is zever, dat zoiets enkel voor vrouwen is. Een cabrio dient om te genieten van het rijden (geluid, wind in de haren, ...). En over het algemeen doen mannen dat liever dan vrouwen. Dus waarom zou een cabrio enkel voor vrouwen zijn?

Genoeg cabrio's beschikbaar om uit te kiezen. Gewoon niets à la peugeot cc gedoe, want dat is werkelijk vrouwengedoe (en die gaan gewoon nooit open, je zou allicht geloven dat die niet open kunnen)...

Koop iets in de zin van een roadster/spider (tweezitter)? Veel bekijks, mensen spreken je spontaan aan over hoe leuk zoiets moet zijn (of bekijken je raar als je in de winter open rijdt )

En belangrijkste: gewoon maken dat je hem niet altijd dicht houdt, anders krijg ik altijd een gevoel dat ze zo'n wagen gewoon kopen om te kunnen zeggen "Ik heb een cabrio". Als je een cabrio koopt, moet dat zoveel mogelijk open staan.

Het aantal keer dat ik verplicht ben om met mijn hoofd nee te schudden als ik een gesloten cabrio zie, amai...
                  2000 Lancia Delta 1.9 TD
                  2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                  eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                    Het aantal keer dat ik verplicht ben om met mijn hoofd nee te schudden als ik een gesloten cabrio zie, amai...
                    Een cab zou dus wel degelijk iets zijn voor mij, als ik altijd mijn ruit opendraai om naar m'n motor te luisteren?
                    (maar dan moet het wel een cab met een 6cylinder ofzo zijn + zetelverwarming! )

Comment

Sorry mate, ik ben een vrouw in het diepst van mijn gedachten. Hoewel, als ik dat tegen mijn madam zeg krijg ik zeer zeker slaag

Boek gewoon een testrit met de cabrio van uw keuze - kies wel een min of meer zonnige dag uit. En als dat bevalt, bedenk dan dat je naar alle waarschijnlijkheid maar één leven hebt. En dat het zonde zou zijn om fun te missen omdat de goegemeente eventueel zou kunnen denken dat je in een vrouwenbak rondrijdt.

Hmm... als ik dit zo herlees heb ik het gevoel dat je hiermee niet echt geholpen wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                        Was zelfs totaal niet koud, en toch geen enkele cabrio open gezien...
                        Ja, ik heb de indruk dat het aantal "zotten" dat met zo'n weer open rijdt redelijk beperkt is. Ach ja, their loss, our gain. Subiet nog eens alles plat leggen. Hoewel, de zon schijnt en het is niet koud genoeg. Misschien dan toch maar niet.
                        Last edited by ; 22/09/2011, 18:10.

Comment

Prove me wrong plzz?

Cabrio was ook niks voor mij ( dacht ik ) tot mijn testrit er was met mijn Lotus ....
                          Verslavend !!!

Comment

• 't zou ook nog niet voor nu zijn hé
                            ben nog maar 20 hou daar ook rekening mee

als ik een e30 zie dan is het van wauw die wil ik hebben, maar ik zie nie véél cabrio's dak zeg van ah, die ziet er wel goed uit.

Comment

• Hier is de A5C ook voor mijn madam. Maar als we samen weg zijn....rijd ik.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Ik heb ook het idee dat veel mensen een cabrio, zeker als het een nieuwe is, kopen voor de status en geen echte cabriorijders zijn die heel vaak "open" rijden.
                                Als er een vrouw met opgedirkt kapsel bij mooi weer met het dak dicht rijdt dan zeg ik altijd "oh ze weet niet hoe die open moet of haar kapsel mag niet in de war geraken".

Vanavond rond 17.30u is mijn vriendin weer lekker top down naar huis gereden vanaf haar werk. Ikzelf ook op de fiets maar aanstaande zondag toer ik hoogstwaarschijnlijk top down naar/in de Eifel.

We rijden cabrio sinds 1996, toen een nieuwe Golf III en later een Triumph Stag erbij. Die hebben we beide inmiddels niet meer.

Huidige cabrio's:
                                Audi A4 3.0 V6 bj.2002 met stoelverwarming en windscherm dus open rijden kan bijna altijd(woon/werk vriendin plus vrije tijd)

Honda S2000 bj.2002(mijn speeltje maar mijn vriendin rijdt er ook mee, is puur vrije tijds auto maar sinds maart 2010 al ongeveer 33000km met deze auto gereden)

Mensen die nog twijfelen aan het kopen van een cabrio, gewoon eens proberen. Vrienden/bekenden die voor het eerst meerijden met het dak open staan allemaal versteld dat het zo weinig tocht en dat je zelfs nog een gesprek kunt voeren.
                                Bij lichte regen kun je nog doorrijden als je niet te langzaam rijdt. Nadeel van de Audi is wel dat het sluitingsritueel veel tijd in beslag neemt dus op tijd stoppen bij regen, bij voorkeur onder een luifel bij een tankstation o.i.d.
                                Dak van de Honda is in 6 seconden dicht.
                                Last edited by ; 22/09/2011, 21:20.

Comment

Prove me wrong plzz?

M3 cabrio is anders niet zo misselijk. Wel iets trager dan de normale modellen wegens 230kg zwaarder.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En je laat hem net zien in zijn afschuwelijkste vorm... met het dak dicht.

Comment

• Zo een wagens als cabrio is er gewoon los over. Gisteren filmpje gezien van een gecamoufleerde M6 cabrio op de nordschleife en eigenlijk past die combinatie van cruiser met een brullende V8 niet .

Edoch, ik zou niet anders willen . Mijn Z4M met het dak en de ruitjes open is een fenomenale sensatie

Comment

• er zijn zoveel wagens die ik erg mooi vindt en toch niet zou kopen , reden , ik zou het cabriorijden te erg missen ...
                                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Daar heb ik dus ook schrik voor, sommige auto's vind ik echt lelijk in cabrio vorm... maar ik denk dat ik in de coupé dan iets zou gaan missen

Comment

Working...
                                          X