Vandaag (en morgen) de S maar weer eens van stal halen om wat mooie ritjes te doen
Ik heb nu sinds iets meer dan een jaar een cabrio. Ik heb hiervoor nooit een cabrio gehad en ik was ook niet specifiek op zoek naar een cabrio, maar ik moet zeggen dat het als 2de wagen toch wel enorm ontspannend en plezierig is om open te kunnen rijden. Ik rijd zo goed als altijd met het dak open, als het regent komt de S2000 sowieso niet van stal.
Ik vraag ook regelmatig af waarom sommige mensen een cabrio rijden. Echt erg om te zien dat sommige mensen zelfs met temperaturen ver boven de 20 graden nog dicht rijden in een cabrio.
De mooiste cabrio's vind ik degene die niet gebaseerd zijn op een al bestaand model. De S2000 vind ik persoonlijk zowel met als zonder dak erg mooi van model, maar met de hardtop erop vind ik eigenlijk nog het mooist.
Ik heb nu sinds iets meer dan een jaar een cabrio. Ik heb hiervoor nooit een cabrio gehad en ik was ook niet specifiek op zoek naar een cabrio, maar ik moet zeggen dat het als 2de wagen toch wel enorm ontspannend en plezierig is om open te kunnen rijden. Ik rijd zo goed als altijd met het dak open, als het regent komt de S2000 sowieso niet van stal.
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Comment