Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag (en morgen) de S maar weer eens van stal halen om wat mooie ritjes te doen

Ik heb nu sinds iets meer dan een jaar een cabrio. Ik heb hiervoor nooit een cabrio gehad en ik was ook niet specifiek op zoek naar een cabrio, maar ik moet zeggen dat het als 2de wagen toch wel enorm ontspannend en plezierig is om open te kunnen rijden. Ik rijd zo goed als altijd met het dak open, als het regent komt de S2000 sowieso niet van stal.

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
    Ik heb ook het idee dat veel mensen een cabrio, zeker als het een nieuwe is, kopen voor de status en geen echte cabriorijders zijn die heel vaak "open" rijden.
    Als er een vrouw met opgedirkt kapsel bij mooi weer met het dak dicht rijdt dan zeg ik altijd "oh ze weet niet hoe die open moet of haar kapsel mag niet in de war geraken".
    Ik vraag ook regelmatig af waarom sommige mensen een cabrio rijden. Echt erg om te zien dat sommige mensen zelfs met temperaturen ver boven de 20 graden nog dicht rijden in een cabrio.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Daar heb ik dus ook schrik voor, sommige auto's vind ik echt lelijk in cabrio vorm... maar ik denk dat ik in de coupé dan iets zou gaan missen
    De mooiste cabrio's vind ik degene die niet gebaseerd zijn op een al bestaand model. De S2000 vind ik persoonlijk zowel met als zonder dak erg mooi van model, maar met de hardtop erop vind ik eigenlijk nog het mooist.
    Last edited by SToRM81; 24/09/2011, 12:52.
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Daar heb ik dus ook schrik voor, sommige auto's vind ik echt lelijk in cabrio vorm... maar ik denk dat ik in de coupé dan iets zou gaan missen
      Ik vindt coupé modellen precies mooier.
      maar dan kan je wel niet cabrio rijden, wat mij wel interessant/leuk lijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
        Ik vraag ook regelmatig af waarom sommige mensen een cabrio rijden. Echt erg om te zien dat sommige mensen zelfs met temperaturen ver boven de 20 graden nog dicht rijden in een cabrio.
        Je weet niet wat daar achter zit he.

Soms is het praktisch niet haalbaar.
        Stel je komt net van de winkel, de koffer steekt vol boodschappen.
        Dan kan je je dak niet open doen.

Je rijdt naar je werk of een klant. Hemdje aan.
        Met zweetplekken aankomen in a big no-no, dus dak dicht en airco.

Je gaat uit eten en de madam heeft net 4 uur haar haren gebrushed

Enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
          Je gaat uit eten en de madam heeft net 4 uur haar haren gebrushed
          Breek me de bek niet open

Comment

• Gisteren ook mijn allereerste dakloze ritje gemaakt. (jaja, targa is ook dakloos voor mij )
            Superzalig was het!
            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Al 3 dagen griep dus niks cabrio ,tzou moeten lukken tis weer is goe weer.
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Al 3 dagen griep dus niks cabrio ,tzou moeten lukken tis weer is goe weer.
                't is suuper zalig weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                  Al 3 dagen griep dus niks cabrio ,tzou moeten lukken tis weer is goe weer.
                  Da's geen excuus! Sinds vrijdag ook goed ziek maar elk ritje open gedaan, ge wordt er echt niet zieker van.

Comment

• Roep dat maar niet te hard, 'k heb zo al longontsteking opgelopen

Comment

• Ik voel me vandaag toch al beter.

Ik kon het echt niet laten. Ik moest sowieso de baan op en het weer was gewoon te perfect om het niet te doen!

Comment

• Vandaag ook al een uurtje open kunnen rijden

Comment

• Gisteren met veel goesting open naar Frankfurt en terug gereden, behalve het stukje Duitse Grens - tankpauze, want de wootster had het koud aan haar benen.

Vandaag met tegenzin de auto naar Brussel, maar dat is erg goed meegevallen met het dakje open. Zou het elke dag willen doen, maar jammer van file, stomme automobilisten en parkeerproblemen

Comment

• @ BlackFox: Ik heb gisteren én vandaag dakloos rondgereden. Goed van mij, hé.

Comment

• 't zou maar erg zijn anders

Comment

• Wij hadden vandaag een volledige dag Lotus rijden gepland ...
                                Jammer genoeg niet kunnen doorgaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  't zou maar erg zijn anders
                                  Ik zou me hier anders niet meer durven aanmelden.

Comment

• Ik heb morgen een dag vrij, dus dan ga ik weer eens een mooi toertje doen met de cabrio
                                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Vandaag een A4 zien klooien met z'n dak
                                      'k was allang vertrokken tegen dat hem in z'n auto zat.
                                      en hij was er al aan begonnen toen ik voorbij wandelde

als ik een cabrio koop, dan moe da automatisch en terwijl ik rij (wel traag fcourse)

Comment

• Deze namiddag kan ik er nog een dakloos ritje uitpitsen.
                                        Antwerpen-Gent, wel strak int pak maar je moet er iets voor over hebben e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          Vandaag een A4 zien klooien met z'n dak
                                          'k was allang vertrokken tegen dat hem in z'n auto zat.
                                          en hij was er al aan begonnen toen ik voorbij wandelde

als ik een cabrio koop, dan moe da automatisch en terwijl ik rij (wel traag fcourse)
                                          Ik heb vanmorgen na de keuring ook een klein rondje "open" gereden met de A4, jammergenoeg moet ik straks nog gaan werken.
                                          Komend weekend heel het weekend "open" rijden naar en in de Eifel met de S2000.

Volgens mij hebben alle A4 cabrio's een volautomatische kap maar bij degene die jij zag zal er wel iets stuk zijn zoals een sensor o.i.d. of hij is vergeten in de bagageruimte "de bak" naar beneden te klappen.
                                          Die "bak" kun je naar boven klappen als je met kap dicht meer bagage mee wilt nemen.

Comment

Working...
                                          X