Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
    Ik heb vanmorgen na de keuring ook een klein rondje "open" gereden met de A4, jammergenoeg moet ik straks nog gaan werken.
    Komend weekend heel het weekend "open" rijden naar en in de Eifel met de S2000.

Volgens mij hebben alle A4 cabrio's een volautomatische kap maar bij degene die jij zag zal er wel iets stuk zijn zoals een sensor o.i.d. of hij is vergeten in de bagageruimte "de bak" naar beneden te klappen.
    Die "bak" kun je naar boven klappen als je met kap dicht meer bagage mee wilt nemen.
    was allesinds een windschermpke aant uithalen
    was z'n auto ook wat aant showen aan z'n maten
    (neemt ook tijd in beslag )

Comment

• Straks het dakje ook nog eens opensmijten.

Comment

• Vanavond rond 17u - 17u30 ben ik te spotten op de rijksweg in Roeselare Open uiteraard

Idem morgenochtend en zelfde uur morgenavond. Zo'n zalig weer...
        2000 Lancia Delta 1.9 TD
        2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
        eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          was allesinds een windschermpke aant uithalen
          was z'n auto ook wat aant showen aan z'n maten
          (neemt ook tijd in beslag )
          Ach zo!

Comment

• Zojuist al even rondgereden met het dak eraf, echt ideaal weer vandaag om cabrio te rijden.
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
              Zojuist al even rondgereden met het dak eraf, echt ideaal weer vandaag om cabrio te rijden.
              inderdaad, jammer dat ik niet naar de bakker cabrio kan, ochja, dan maar met de fiets

Comment

• Haha, dat kan ook ja
                Vanmiddag een toertje door de Zeeuws-Vlaamse polders gedaan en toch weer wat mooie binnenwegen ontdekt
                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• toen ik vanmorgen aan de gazettenwinkel kwam , stond er al een A3 open op de parking , even heb ik dan ook getwijfeld maar met een hemdje met korte mouwen en dan op de autosnelweg bij 13°...
                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• De hele week op stap geweest met deze:

Dat is pas een échte cabrio: geen deurtjes en ramen

Comment

• efkes geleden iemand zien rijden en zijn hoofd stak boven z'n ruit uit (margi)
                      en had ook nog weinig haar over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        toen ik vanmorgen aan de gazettenwinkel kwam , stond er al een A3 open op de parking , even heb ik dan ook getwijfeld maar met een hemdje met korte mouwen en dan op de autosnelweg bij 13°...
                        Jas aan, sjaal om, verwarming op en gaan!

Mijn collega en ik kwamen deze morgen samen dakloos aan op't werk
                        Ze had zelfs geen verwarming of zetelverwarming nodig zei ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Jas aan, sjaal om, verwarming op en gaan!

Mijn collega en ik kwamen deze morgen samen dakloos aan op't werk
                          Ze had zelfs geen verwarming of zetelverwarming nodig zei ze
                          Zij zal een h... nee, laat maar.

Mijn cabje staat fris gewassen te wachten op het mooie weer van morgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                            De hele week op stap geweest met deze:

Dit moet echt fun zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                              Zij zal een h... nee, laat maar.
                              Ik denk dat het in een CLK minder winderig is (hoewel ik ook niet te klagen heb, maar de turbulenties rond mijn hoofd zijn wel best fris )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Ik denk dat het in een CLK minder winderig is (hoewel ik ook niet te klagen heb, maar de turbulenties rond mijn hoofd zijn wel best fris )
                                Het is te zien wat jij met winderig bedoelt.

Comment

• In een cabrio heb je van de ene soort wind minder last dan van de andere soort

Comment

• :d

12345

Comment

• Al een zalig weekje cabrio fun achter de rug. En zelfs met windscherm en ruiten omlaag was het rond 17 a 18u echt super rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                        De hele week op stap geweest met deze:

Ik zweer dat ik deze week een kar met exact hetzelfde exterieur heb zien rijden aan Sint-Pietersstation.
                                        Maar ik veronderstel dat jij het niet was?
                                        Last edited by ; 14/10/2011, 12:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                          Je weet niet wat daar achter zit he.

Soms is het praktisch niet haalbaar.
                                          Stel je komt net van de winkel, de koffer steekt vol boodschappen.
                                          Dan kan je je dak niet open doen.

Je rijdt naar je werk of een klant. Hemdje aan.
                                          Met zweetplekken aankomen in a big no-no, dus dak dicht en airco.

Je gaat uit eten en de madam heeft net 4 uur haar haren gebrushed

Enz...
                                          I totally agree!
                                          ikzelf rij ook met een cabrio en het dak gaat in de koffer van zodra ik de mogelijkheid heb, echter is dit niet altijd het geval omwille van bovenstaande redenen (boodschappen, business related,...)
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X