Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het zal inderdaad niet altijd praktisch zijn om met het dak naar beneden te rijden. Verschil is ook dat ik de cabrio enkel voor plezier ritjes heb en dan moet het dak gewoon open.

Ik rij zelf nog het liefst met het dak én de ramen omlaag. Heerlijk zo'n briesje en dan kan ik het geluid van de wagen ook nog net iets beter horen
    In de hoofdsteunen zitten gaten met gaas en daar heb ik wel plastic ruitjes in gestoken, omdat dat soms (als het wat kouder is) een vervelende tocht in de nek kan geven.
    Last edited by SToRM81; 01/10/2011, 15:07.
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
      Je weet niet wat daar achter zit he.

Soms is het praktisch niet haalbaar.
      Stel je komt net van de winkel, de koffer steekt vol boodschappen.
      Dan kan je je dak niet open doen.
      Koffer vol of niet, bij mij speelt dat helemaal geen rol.
      Dak kan er altijd af.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Koffer vol of niet, bij mij speelt dat helemaal geen rol.
        Dak kan er altijd af.
        ²²²²²

Comment

• nooit het praktische element van een cabrio onderschatten hè ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Idd.

Ben vorig jaar isomo-platen, om mijn carport te isoleren, gaan bijhalen. Ik kreeg die platen via de gewone weg moeilijk op de achterbank, laat staan in de koffer dus, dakje open, platen op de achterbank en dakje weer dicht.

Comment

• Heb ooit zo nog servers vervoerd op de achterbank, en laden in een 1-reeks cabrio is ook makkelijker bij de Ikea. Of 2 meter lange poten voor een rek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                nooit het praktische element van een cabrio onderschatten hè ...

Ja, ken dat, de buren hier hebben een renault megane cabrio (nog het oude model met stoffen dak)
                Wat die daar al allemaal mee vervoerd hebben, niet normaal.
                Zelfs al eens midden in de winter met dikke jas, muts en sjaal aan
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk Berichten
                  Ik zweer dat ik deze week een kar met exact hetzelfde interieur heb zien rijden aan Sint-Pietersstation.
                  Maar ik veronderstel dat jij het niet was?
                  Jawel, dat was ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                    Al 3 dagen griep dus niks cabrio ,tzou moeten lukken tis weer is goe weer.
                    Ik hang er nu ook aan. Damn

Comment

• het weer blijft prachtig hè , daarnet nog open afgekomen vd limburg

Comment

het weer blijft prachtig hè , daarnet nog open afgekomen vd limburg
                        Moesten gaan eten deze middag jammer genoeg , anders had ik nu ook nog een mooie rit gedaan

Comment

• Goe weer en vakantie voor de kinderen. Gevolg: als ge over de snelweg naar uw werk rijdt, dan kijken al die gasten naar u alsof ge een beest in de zoo zijt. "Kijk ma, diene mens is aan 't bevriezen zo zonder dak!" "Ja jongen, zotten vinde overal hè?"

Comment

• het is zalig , aan het cabrioseizoen lijkt (voorlopig) geen eind aan te komen .

Comment

• Vanmorgen: zes graden, nog half mistig, en voor een half uur het dak plat. In volle spits naast een gecoiffeerde madam met ne pelsenfrak in een gesloten 120d cabrio. Zij mij straal negeren, ik haar ook, maar van binnen toch een breeede grijns

Maar als 't kouder wordt, ga ik toch handschoenen moeten aandoen. Ik ben aan 't denken aan de Arroxx-handschoenen die ze bij de karting in Sint-Niklaas verkopen. Of anders winddichte trekkersexemplaren van bvb Patagonia. Advies / ervaring is altijd welkom.
                              Last edited by ; 17/11/2011, 23:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                Vanmorgen: zes graden, nog half mistig, en voor een half uur het dak plat. In volle spits naast een gecoiffeerde madam met ne pelsenfrak in een gesloten 120d cabrio. Zij mij straal negeren, ik haar ook, maar van binnen toch een breeede grijns

Maar als 't kouder wordt, ga ik toch handschoenen moeten aandoen. Ik ben aan 't denken aan de Arroxx-handschoenen die ze bij de karting in Sint-Niklaas verkopen. Of anders winddichte trekkersexemplaren van bvb Patagonia. Advies / ervaring is altijd welkom.
                                Neem handschoenen die niet glijden... leder, alcantara of daim

het is zalig , aan het cabrioseizoen lijkt (voorlopig) geen eind aan te komen .

Er is geen cabrioseizoen! Of betergezegd, het is altijd cabrioseizoen
                                Maar soms is het geen cabrioweer.... dwz regen

Ik heb vorige jaar tot bij -5° open gereden!! ZAAAAAAAAAAAAAALIG!!!
                                Winter is van ver het best moment om van de plezieren van een cabrio te genieten
                                2014 Porsche Boxster 981
                                2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• 2 weken terug ben ik samen met vader SL63 AMG cabrio gaan rijden... resultaat: daddy heeft verkoudheid maar de lach/grijns op zijn gezicht is er nog steeds niet af.
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• net nog open kunnen rijden , 12° buiten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                      Winter is van ver het best moment om van de plezieren van een cabrio te genieten
                                      Ik ben stiekem aan het wachten op sneeuw zodat ik genoodzaakt ben de motorfiets te laten staan en de auto te nemen naar het werk...

Vandaag nog met het gezinnetje in de 1-reeks met dak open. Pas eind op de avond toen dochterlief moe was dak toe gedaan.

Comment

• vandaag voor de 1ste keer op de wintervelgkes , wel enkele uurtjes kunnen open rijden

Comment

vandaag voor de 1ste keer op de wintervelgkes , wel enkele uurtjes kunnen open rijden

Ma FUK da is lelijk

Bij sommige wagens vindt ik da wel nog Rat staan zo'n stalen zwarte velgen.

steek er doppen op of iets...
                                          en die wielkes zijn precies veel te klein xD
                                          Ik denk dat de schaduw van de zon het wel wa veranderd, zou nog eens een foto moeten nemen maar met beter belichting ofzo anders in de zon draaien ^^

Comment

Working...
                                          X