nope geen doppen , gewoon 16 inch black steel voor de winterperiode , ze steken wel dieper qua ET tov m'n beetle , maar storen doet het me niet .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
In de winter maakt dat echt geen reet uit... Hoe vuiler hoe liever
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtennope geen doppen , gewoon 16 inch black steel voor de winterperiode , ze steken wel dieper qua ET tov m'n beetle , maar storen doet het me niet .
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat de wagen zwart is...
Het geeft mij het gevoel dat jij een ongeval heb gehad of 4 plate banden
Zou minder erg zijn met wieldoppen. (of de stalen velgen in donker grijs spuiten bvb)
Ik had ook simpele zwarte stalen velgen voor de winter op mijn Alfa GT, de eerste jaar had ik ook geen wieldoppen geplaatst maar de tweede jaar wel, en het was minder lelijk
Stalen velgen kosten bijna evenveel als goedkope alu (als je die niet van de garage krijgt zoals ik op de mazda), dus heb ik nu altijd een 2de set met alu velgen...
in feit is het niet waar, ik gebruik de OEM velgen als winterset voor beide wagen en heb 2 nieuwe sets voor de zomer gekocht
Nu, het is jouw wagen als jij liever zo rond rijd is dat jouw keuze hé !2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtengeen doppen , het blijft zoals het is (en ik moet een half jaar geen velgen kuisen ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMa FUK da is lelijk
Bij sommige wagens vindt ik da wel nog Rat staan zo'n stalen zwarte velgen.
steek er doppen op of iets...
en die wielkes zijn precies veel te klein xD
Ik denk dat de schaduw van de zon het wel wa veranderd, zou nog eens een foto moeten nemen maar met beter belichting ofzo anders in de zon draaien ^^
Vind ik het mooi: nee, op geen enkele wagen
Is het praktisch: maar potverdekke ja
Wil je je wintervelg alsnog een beetje opfleuren => je kan op ebay gekleurde zelfklevende strips kopen (veel motorijders hebben dit)... kost relatief weinig
voorbeeldje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenwho cares... dat is puur om in de winter mee rond te rijden...
Vind ik het mooi: nee, op geen enkele wagen
Is het praktisch: maar potverdekke ja
En zelf mooie alu velgen zijn niet nodig, dat is puur maar om de rest van het jaar mee te rijden en je ziet ze niet als je rijdt
Als je geen belang echt aan je auto dan ben ik akkoord maar ik vraag me af waarom iemand zijn wagen "mooier" wil maken in de zomer om dan in de winter met een lelijke monster rond te rijden.
Stalen velgen kosten bijna evenveel als alu velgen.
Voor de ex-Fiat500 van mijn vrouw, waren de stalen velgen 12€ goedkoper dan de alu... (48€ in totaal dus)
De meeste garage hebben zelf nog wat alu velgen staan die mijn kan krijgen als men het beleefd vraagt
Ik heb ook geen dure velgen gekocht voor de winter, ik gebruik dan de OEM standard velgen, en heb andere voor de zomer.
Nu ja, iedereen zijn gedacht hiervoor en ik kan altijd goed lachen als ik zo een dure wagen ziet met stalen velgen (make my day)2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZijn er nog veel die open rijden ? met temperaturen van 2° ?
Zoals quadrifoglio zegt, ik vind dit niet zotter dan op een terras zitten, te voet of met de fiets
Ik heb tenminste verwarming en zelf zetelverwarming..2014 Porsche Boxster 981
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaaruit blijkt wel, dat opties op een auto echt wel het comfort sterk kunnen verbeteren, zoals nu met die koude dagen, had ik ook maar zetelverwarming da leer is wel koud
Wandelen in zon' weer is gezellig/ tof vind ik juist (ben ik een cabrio-type ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenEén mogelijkheid: proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJa, in wie zenne lotus mag ik ier nekeer meerijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenDaar kan ik u nie mee helpen, ik heb maar nen ouwe Fiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenJa who cares !!
En zelf mooie alu velgen zijn niet nodig, dat is puur maar om de rest van het jaar mee te rijden en je ziet ze niet als je rijdt
Als je geen belang echt aan je auto dan ben ik akkoord maar ik vraag me af waarom iemand zijn wagen "mooier" wil maken in de zomer om dan in de winter met een lelijke monster rond te rijden.
Stalen velgen kosten bijna evenveel als alu velgen.
Voor de ex-Fiat500 van mijn vrouw, waren de stalen velgen 12€ goedkoper dan de alu... (48€ in totaal dus)
De meeste garage hebben zelf nog wat alu velgen staan die mijn kan krijgen als men het beleefd vraagt
Ik heb ook geen dure velgen gekocht voor de winter, ik gebruik dan de OEM standard velgen, en heb andere voor de zomer.
Nu ja, iedereen zijn gedacht hiervoor en ik kan altijd goed lachen als ik zo een dure wagen ziet met stalen velgen (make my day)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaaruit blijkt wel, dat opties op een auto echt wel het comfort sterk kunnen verbeteren, zoals nu met die koude dagen, had ik ook maar zetelverwarming da leer is wel koud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDe belangrijkste cabrio-opties zijn handschoenen en sjaal.
Sjaal ok, maar vooral zonnecrème, dat is pas belangrijk2014 Porsche Boxster 981
Comment
Comment