Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nope geen doppen , gewoon 16 inch black steel voor de winterperiode , ze steken wel dieper qua ET tov m'n beetle , maar storen doet het me niet .
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• In de winter maakt dat echt geen reet uit... Hoe vuiler hoe liever

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        nope geen doppen , gewoon 16 inch black steel voor de winterperiode , ze steken wel dieper qua ET tov m'n beetle , maar storen doet het me niet .
        Mij stoort het ook op jouw wagen

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat de wagen zwart is...
        Het geeft mij het gevoel dat jij een ongeval heb gehad of 4 plate banden

Zou minder erg zijn met wieldoppen. (of de stalen velgen in donker grijs spuiten bvb)

Ik had ook simpele zwarte stalen velgen voor de winter op mijn Alfa GT, de eerste jaar had ik ook geen wieldoppen geplaatst maar de tweede jaar wel, en het was minder lelijk

Stalen velgen kosten bijna evenveel als goedkope alu (als je die niet van de garage krijgt zoals ik op de mazda), dus heb ik nu altijd een 2de set met alu velgen...
        in feit is het niet waar, ik gebruik de OEM velgen als winterset voor beide wagen en heb 2 nieuwe sets voor de zomer gekocht

Nu, het is jouw wagen als jij liever zo rond rijd is dat jouw keuze hé !
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• geen doppen , het blijft zoals het is (en ik moet een half jaar geen velgen kuisen ...)
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
            geen doppen , het blijft zoals het is (en ik moet een half jaar geen velgen kuisen ...)
            Na een tijdj zien mijn magnesiums er inderdaad ook zwart uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Ma FUK da is lelijk

Bij sommige wagens vindt ik da wel nog Rat staan zo'n stalen zwarte velgen.

steek er doppen op of iets...
              en die wielkes zijn precies veel te klein xD
              Ik denk dat de schaduw van de zon het wel wa veranderd, zou nog eens een foto moeten nemen maar met beter belichting ofzo anders in de zon draaien ^^
              who cares... dat is puur om in de winter mee rond te rijden...
              Vind ik het mooi: nee, op geen enkele wagen
              Is het praktisch: maar potverdekke ja

Wil je je wintervelg alsnog een beetje opfleuren => je kan op ebay gekleurde zelfklevende strips kopen (veel motorijders hebben dit)... kost relatief weinig

voorbeeldje
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                who cares... dat is puur om in de winter mee rond te rijden...
                Vind ik het mooi: nee, op geen enkele wagen
                Is het praktisch: maar potverdekke ja
                Ja who cares !!
                En zelf mooie alu velgen zijn niet nodig, dat is puur maar om de rest van het jaar mee te rijden en je ziet ze niet als je rijdt

Als je geen belang echt aan je auto dan ben ik akkoord maar ik vraag me af waarom iemand zijn wagen "mooier" wil maken in de zomer om dan in de winter met een lelijke monster rond te rijden.

Stalen velgen kosten bijna evenveel als alu velgen.
                Voor de ex-Fiat500 van mijn vrouw, waren de stalen velgen 12€ goedkoper dan de alu... (48€ in totaal dus)
                De meeste garage hebben zelf nog wat alu velgen staan die mijn kan krijgen als men het beleefd vraagt

Ik heb ook geen dure velgen gekocht voor de winter, ik gebruik dan de OEM standard velgen, en heb andere voor de zomer.

Nu ja, iedereen zijn gedacht hiervoor en ik kan altijd goed lachen als ik zo een dure wagen ziet met stalen velgen (make my day)
                2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Ik vindt da onder sommige auto's wel nog mooi staan.

Maar onder die Zwarte cabrio :/

Ja zo'n strips kunnen wel helpen ^^

Of hippie style, uw velg spijten met felle kleurtjes terwijl je rijdt?

Zijn er nog veel die open rijden ? met temperaturen van 2° ?

Comment

• Er zijn zelfs mensen die nog durven rondwandelen in die temperaturen, zonder voorruit en zonder verwarming. Zotten!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Zijn er nog veel die open rijden ? met temperaturen van 2° ?
                      Vorige jaar nog bij -5° open gereden...

Zoals quadrifoglio zegt, ik vind dit niet zotter dan op een terras zitten, te voet of met de fiets
                      Ik heb tenminste verwarming en zelf zetelverwarming..
                      2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Daaruit blijkt wel, dat opties op een auto echt wel het comfort sterk kunnen verbeteren, zoals nu met die koude dagen, had ik ook maar zetelverwarming da leer is wel koud

Wandelen in zon' weer is gezellig/ tof vind ik juist (ben ik een cabrio-type ?)

Comment

Daaruit blijkt wel, dat opties op een auto echt wel het comfort sterk kunnen verbeteren, zoals nu met die koude dagen, had ik ook maar zetelverwarming da leer is wel koud

Wandelen in zon' weer is gezellig/ tof vind ik juist (ben ik een cabrio-type ?)
                          Eén mogelijkheid: proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                            Eén mogelijkheid: proberen
                            Ja, in wie zenne lotus mag ik ier nekeer meerijden ?

Comment

Ja, in wie zenne lotus mag ik ier nekeer meerijden ?
                              Daar kan ik u nie mee helpen, ik heb maar nen ouwe Fiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                                Daar kan ik u nie mee helpen, ik heb maar nen ouwe Fiat
                                ist een cabrio? anders help ik u vlug even het da af te zagen

Comment

• Dat wel, en hij is donkergroen, maar t'is gene Lotus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                    Ja who cares !!
                                    En zelf mooie alu velgen zijn niet nodig, dat is puur maar om de rest van het jaar mee te rijden en je ziet ze niet als je rijdt

Als je geen belang echt aan je auto dan ben ik akkoord maar ik vraag me af waarom iemand zijn wagen "mooier" wil maken in de zomer om dan in de winter met een lelijke monster rond te rijden.

Stalen velgen kosten bijna evenveel als alu velgen.
                                    Voor de ex-Fiat500 van mijn vrouw, waren de stalen velgen 12€ goedkoper dan de alu... (48€ in totaal dus)
                                    De meeste garage hebben zelf nog wat alu velgen staan die mijn kan krijgen als men het beleefd vraagt

Ik heb ook geen dure velgen gekocht voor de winter, ik gebruik dan de OEM standard velgen, en heb andere voor de zomer.

Nu ja, iedereen zijn gedacht hiervoor en ik kan altijd goed lachen als ik zo een dure wagen ziet met stalen velgen (make my day)
                                    gohja, een 'goedkoopuitziende' velg kan ook de indruk scheppen van 'willen maar niet kunnen'...
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ondertussen al veeeeel wintersetjes gespot
                                      Zelfs onder dure dikke bmw's

Comment

Daaruit blijkt wel, dat opties op een auto echt wel het comfort sterk kunnen verbeteren, zoals nu met die koude dagen, had ik ook maar zetelverwarming da leer is wel koud
                                        De belangrijkste cabrio-opties zijn handschoenen en sjaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          De belangrijkste cabrio-opties zijn handschoenen en sjaal.
                                          Heb nog nooit handschoenen aan gehad in mijn cabrio's

Sjaal ok, maar vooral zonnecrème, dat is pas belangrijk
                                          2014 Porsche Boxster 981

Comment

Working...
                                          X