Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb ooit 's handschoenen aangedaan om te sturen
    Doe dit dus nooit meer op zo'n leder/plastiek stuur
    tenzij uw handschoenen sticky zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
      Heb nog nooit handschoenen aan gehad in mijn cabrio's

Sjaal ok, maar vooral zonnecrème, dat is pas belangrijk
      Bij lage temp draag ik liever handschoenen. Mietje dat ik ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Bij lage temp draag ik liever handschoenen. Mietje dat ik ben

Wel een geruststelling, dus ik hoef mij niet te schamen voor die foulard van Hermès rond mijne kale knikker en die (te grote) zonnebril van Dior ? Dat ik er dan bijzit als een gepimpt paasei is een ander zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Ondertussen al veeeeel wintersetjes gespot
          Zelfs onder dure dikke bmw's
          Ja, 't is mij ook al opgevallen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Ja, 't is mij ook al opgevallen.
            ist omdat ze een strenge winter voorspeld hebben?

Comment

ist omdat ze een strenge winter voorspeld hebben?
              Dat zou wel eens kunnen

Goed voor de bandencentrales he.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Dat zou wel eens kunnen

Goed voor de bandencentrales he.
                i smell a deal

Comment

• When the going gets cold, the hot get going! Of zoiets Vandaag rond het vriespunt, zon zo laag dat alleen de zonnebril uitkomst bood, en... dak plat natuurlijk. 't Verkeer was soms zo traag dat de verwarming de warmte uit het koelwater zoog, maar 't was nog just te doen. Deze keer was ik toch echt alleen, geen enkele andere openrijder gezien. Spijtig, de lucht was fantastisch schoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                    When the going gets cold, the hot get going! Of zoiets Vandaag rond het vriespunt, zon zo laag dat alleen de zonnebril uitkomst bood, en... dak plat natuurlijk. 't Verkeer was soms zo traag dat de verwarming de warmte uit het koelwater zoog, maar 't was nog just te doen. Deze keer was ik toch echt alleen, geen enkele andere openrijder gezien. Spijtig, de lucht was fantastisch schoon.
                    kwetnie z, traag verkeer waar is de lucht dan schoon? al die co²

Comment

kwetnie z, traag verkeer waar is de lucht dan schoon? al die co²
                      Open your eyes, and the truth shall come Zonder zeveren, schone zonsop- en ondergangen deze week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                        Open your eyes, and the truth shall come Zonder zeveren, schone zonsop- en ondergangen deze week.
                        Lijkt mij toch koud z 'k had zelfs koud met een dak

Comment

• TAD

Top Always Down

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eatmydust Bekijk Berichten

Top Always Down
                            Als de top niet nat is van de regen, de dauw of de rijm, dan graag. Maar een natte top dichtklappen, dat is niet zo'n goed idee, denk ik. En aangezien mijn SaabSlet buiten slaapt, lukt dat dus niet altijd hè.

Comment

• gisteren ook nog ff open gereden , het was wel fijn onder het mooi winterzonneke
                              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• 'k zal geen keuze hebben:

Comment

• Schone brommer

Deze morgen iemand in een 206cc ook open zien rijden. Knap

Comment

• Heb ooit een 206cc met dak open gezien in de regen Jammer dat hij op de parking stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Schone brommer

Deze morgen iemand in een 206cc ook open zien rijden. Knap
                                      Dat is geen cabrio hé, die voorruit komt zo ver naar achter dat je als chauffeur zo goed als onder de voorruit zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten

Wel een geruststelling, dus ik hoef mij niet te schamen voor die foulard van Hermès rond mijne kale knikker en die (te grote) zonnebril van Dior ? Dat ik er dan bijzit als een gepimpt paasei is een ander zaak.
                                        Waarom kan ik me dat zoooo makkelijk voorstellen?

Comment

• dit jaar nog niet open gereden
                                          eens dringend werk van maken
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X