Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij lage temp draag ik liever handschoenen. Mietje dat ik ben
Wel een geruststelling, dus ik hoef mij niet te schamen voor die foulard van Hermès rond mijne kale knikker en die (te grote) zonnebril van Dior ? Dat ik er dan bijzit als een gepimpt paasei is een ander zaak.
Ondertussen al veeeeel wintersetjes gespot
Zelfs onder dure dikke bmw's
Ja, 't is mij ook al opgevallen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
When the going gets cold, the hot get going! Of zoiets Vandaag rond het vriespunt, zon zo laag dat alleen de zonnebril uitkomst bood, en... dak plat natuurlijk. 't Verkeer was soms zo traag dat de verwarming de warmte uit het koelwater zoog, maar 't was nog just te doen. Deze keer was ik toch echt alleen, geen enkele andere openrijder gezien. Spijtig, de lucht was fantastisch schoon.
When the going gets cold, the hot get going! Of zoiets Vandaag rond het vriespunt, zon zo laag dat alleen de zonnebril uitkomst bood, en... dak plat natuurlijk. 't Verkeer was soms zo traag dat de verwarming de warmte uit het koelwater zoog, maar 't was nog just te doen. Deze keer was ik toch echt alleen, geen enkele andere openrijder gezien. Spijtig, de lucht was fantastisch schoon.
kwetnie z, traag verkeer waar is de lucht dan schoon? al die co²
Als de top niet nat is van de regen, de dauw of de rijm, dan graag. Maar een natte top dichtklappen, dat is niet zo'n goed idee, denk ik. En aangezien mijn SaabSlet buiten slaapt, lukt dat dus niet altijd hè.
Wel een geruststelling, dus ik hoef mij niet te schamen voor die foulard van Hermès rond mijne kale knikker en die (te grote) zonnebril van Dior ? Dat ik er dan bijzit als een gepimpt paasei is een ander zaak.
Comment